استاندار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۵۹ :: ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
امور حقوقی راه‌آهن لرستان انجام شده است/ سد معشوره در اولویت وزارت‌خانه قرار گرفت

صبح امروز استاندار لرستان در جلسه مشترک شورای اداری لرستان و شورای اطلاع‌رسانی که با حضور سخنگوی دولت در حال برگزاری است، بیان کرد: دو ابرپروژه استان یعنی سد معشوره و راه‌آهن لرستان مشکلات مختلف حقوقی، قراردادی و تامین منابع داشتند که کارهای حقوقی راه‌آهن لرستان انجام شده و از نظر تامین منابع مالی نیز مورد توجه دولت و مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیودار با تاکید بر اینکه خدمت در دولت مردمی و انقلابی افتخار است، افزود: با روی کارآمدن دولت سیزدهم، شیوع کرونا در اوج بود و علی‌رغم همه محدودیت‌ها اما با همتی که صورت گرفت، این بیماری به نحو مطلوبی کنترل شد.

زیویار با بیان اینکه دولت زمانی کار را بر عهده گرفت که خزانه خالی بود، گفت: همچنین مردمی سازی یارانه‌ها کاری بود که دولت‌های مختلف از اجرای آن شانه خالی کرده بودند، اما دولت سیزدهم با جسارت و شجاعتی که داشت آن را عملیاتی کرد.

وی بیان داشت: با وجود شرایط خشکسالی در لرستان، اما ۱۲۰ درصد رشد تولید گندم در استان داشتیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه در مردمی‌سازی یارانه‌ها به جهت راهبرد تامین کالاهای اساسی برای مردم، حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تُن مرغ ذخیره کردیم، افزود: در زمینه دیگر کالاها نیز اقدامات خوب و موثری صورت گرفت.

زیویار با اشاره به ۱۷۵ مصوبه سفر ریاست جمهوری به لرستان، افزود: در حوزه‌های آب، کشاورزی، گردشگری، راه و مسکن مصوبات خوبی داشتیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: سد معشوره نیز با پیگیری‌های انجام شده در اولویت وزارت‌خانه قرار دارد و در سفر روز گذشته رئیس مجلس نیز قول‌های خوبی برای ساخت و تکمیل سد داده شد.

زیویار با تاکید بر اینکه ساخت فرایند سد معشوره ۱۵ درصد در ساخت سد تغییر ایجاد می‌کند، گفت: شروع عملیات اجرایی این مهم تا قبل از فصل بارندگی از مطالبات مهم مردم استان است.

خبر: پریسا قربانی

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید