گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۰۰ :: ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
امکان صدور بارنامه از لرستان و تسریع در اعزام ناوگان به بندر امام

با پیگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان امکان صدور بارنامه از لرستان و تسریع در اعزام ناوگان به بندر امام محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، با پیگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و همکاری و تامین زیرساخت های لازم از سوی سازمان راهداری، به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند اعزام ناوگان به بندر امام خمینی (ره)، امکان صدور بارنامه از استان لرستان فراهم گردید و از ۱۷ تیرماه این کار عملیاتی و اجرایی شد.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با توجه به شرایط موجود، برای تسهیل در فرایند بارگیری کالاهای اساسی از مبدا بندر امام و حمل به استان لرستان و اقصی نقاط کشور، پس از پیگیری و تلاش های شبانه روزی همکاران بنده در حوزه معاونت حمل و نقل اداره کل و هماهنگی و اعلام موافقت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و همچنین همراهی بسیار خوب ادارات کل گمرک و پشتیبانی امور دام استان، موفق شدیم امکان صدور بارنامه از استان را برای شرکت های حمل و نقل کالا فراهم نماییم.

وی افزود: این موضوع علاوه بر تسهیل و تسریع در فرآیند حمل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و تامین به موقع نهاده های دامی، کمک به چرخه اقتصاد کشور، کاهش زمان معطلی رانندگان در بندر و حفظ سلامت آنان، کمک به اقتصاد شرکت های حمل و نقل و رانندگان استان را نیز درپی دارد.

شرفی با بیان اینکه با فراهم شدن این بستر استقبال شرکت ها برای اعزام به بندر نیز افزایش خواهد یافت، گفت: در این رابطه جا دارد به طور ویژه از ریاست، معاونت حمل و نقل و مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که با موافقت خود این بستر را فراهم‌ نموده و کمک شایانی به شرکت های حمل و نقلی کشور داشته اند، تشکر کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید