گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۳۶ :: ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
انتقاد دادستان مرکز لرستان از رتبه نگران کننده تورم لرستان

دادستان مرکز لرستان گفت: در حوزه تورم رتبه‌های نگران کننده‌ای داریم، امیدواریم با هماهنگی همه بخش‌ها در حوزه تورم به نقطه مطلوب برسیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، داریوش شاهون‌وند پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت روز صنعت و معدن استان که در اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به اینکه ما در حوزه تورم رتبه‌های نگران کننده‌ای داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی همه بخش‌ها در حوزه تورم به نقطه مطلوب برسیم.

وی گفت: هر کجا مدیران استان دغدغه رفع موانع پیش روی واحدها را داشتند، مشکلات رفع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه بزرگترین چالش‌ ما عدم تعامل هماهنگی بین مدیران است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مدیران نه تنها در جهت رفع مشکلات قدم‌بر نمی‌دارند، بلکه خودشان مانع هم ایجاد می‌کنند.

شاهون‌وند تاکید کرد: در دستگاه قضایی حتما باید با این مدیران برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه دستورات ما در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی و مقابله با ترک فعل مدیران است، گفت: ما در چارچوب قانون به برخی مدیران فرصت رفع موانع را داده‌ایم، اما برخی مدیران بی خیال هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد: مدیرانی که نسبت به رفع مشکلات و موانعی بی‌تفاوت هستند، مرتکب ترک فعل شده‌اند.

شاهون‌وند با تاکید بر اینکه رویکرد ما در دستگاه قضا حمایتی بوده و هست، گفت: ظرف ماه‌های گذشته چند واحد تولیدی در بروجرد، دورود و خرم آباد مشکلاتی داشت که با تعامل مدیران این مشکلات رفع شد، این موضوع نشان می‌دهد که هر کجا تعامل باشد کارها خوب پیش می‌رود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید