گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۲۵ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو و موتورسیکلت در خرم آباد

فرمانده انتظامی استان ازانهدام یک باند حرفه اي و سابقه دار سارق وسایل نقلیه و كشف 10 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در "خرم آباد" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی‌در این باره بیان داشت: در پی چندین فقره سرقت وسایل نقلیه در لرستان و دیگر استان های کشور، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت آگاهي لرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با كارهاي اطلاعاتي و پلیسی و با رصد سارقان سابقه دار ۴ نفر اعضای باند سارقان حرفه ای و سابقه دار که بصورت خانوادگی اقدام به سرقت وسایل نقلیه می کردند را در شهرستان “خرم آباد” شناسايي و دستگير كردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به جرم خود با همکاری یک مالخر اعتراف و با دستگیری همدستشان، ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان درتحقیقات پلیس اذعان کردند با استفاده ازدستگاه های لیزر با تغییر شماره، سند نمره و تغییر و تعویض ارکان وسایل خودروهای سرقتی با خودرو های فرسوده، با این ترفند اقدام به سرقت می کردند.

سردارالهی در پایان ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد وسایل نقلیه خود را با تجهیزات ایمنی مجهز و سعی نمایند از پارگینک های عمومی استفاد کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید