رئیس جمعیت هلال احمر کشوردر دیدار با استاندار لرستان مطرح کرد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۰۲ :: ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
اهدا ۳۷۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی ویژه بیماران کرونایی به لرستان

رئیس جمعیت هلال احمر کشوردر دیدار با استاندار لرستان ازاهدا 370 میلیارد ریال اقلام و تجهیزات پزشکی ویژه بیماران کرونایی به دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکترکریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور شامگاه امروز ۱۷ آبان در دیدار با استاندار لرستان با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در ستاد ملی کرونا گفت: جمعیت هلال احمر در ستاد ملی کرونا با تکیه برکمکهای خیرین در کل کشور وظایف خوبی انجام داده است .

وی افزود: جمعیت هلال احمر در بحث نقاهتگاه ۱۰ هزار تخت بستری آماده کرده است که ۸۰۰ تخت بیمار بستری شده است.

رئیس جمعیت هلال احمرکشور درادامه از اهدا ۱۰۰ دستگاه ونتیلاتورو ۱۷۵ محموله بین المللی توسط خیرین و اهدا کنندگان خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر این دستگاهها را در اختیار وزارت بهداشت قرارداده است.

وی در ادامه عنوان کرد: جمعیت هلال احمر در توزیع این اقلام به وزارت بهداشت نظارت خوبی داشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه از اهدا ۳۷۰ میلیارد ریال اقلام به دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان خبر داد .

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از رئیس جمهور بخاطر توجه ویژه به جمعیت هلال احمر گفت: از طرف رئیس جمهور ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات جهت شارژ انبارها اختصاص یافته است که انشالله در روزهای آینده اقلام بیشتری به استان ارسال خواهد شد.

کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمرکشور در تشریح اقدامات و خدمات این جمعیت در طرح «آمران سلامت» که در پی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ورود و مشارکت جوانان و داوطلبان در بحث پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به اجرا درآمد، گفت: در این طرح که روز پنجم آبان ماه آغاز شد و تا روز پانزدهم آبان ادامه داشت، اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در پایان تصریح کرد: هلدینگ های جمعیت هلال احمر آمادگی سرمایگذاری درشهرستان ازنا را دارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید