گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۱۱ :: ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
بارش برای امروز و فردا در استان ادامه دارد

معاون هواشناسی لرستان خبر داد: شرایط بارندگی برای امروز و فردا ادامه دارد، ضمن اینکه برای روزهای دوشنبه و سه شنبه برای جنوب شرق استان رگبارهای پراکنده را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، زینب اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تداوم شرایط ناپایداری در آسمان لرستان، اظهار کرد: کماکان شرایط ناپایدار برای امروز و فردا در استان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این شرایط برای ساعات بعدازظهر و شب برای نقاط مختلف استان به ویژه نیمه شرقی، شمالی و مرکزی استان موجب رگبار و رعدوبرق شود.

معاون هواشناسی لرستان با اشاره به غبارآلود بودن آسمان استان، بیان داشت: این شرایط تا فردا ادامه دارد و موجب کاهش دید میدان افقی می‌شود.

اکبری با بیان اینکه با بارش‌های رگباری نقطه‌ای در استان مواجه هستیم، افزود: این شرایط بارندگی برای امروز و فردا ادامه دارد، ضمن اینکه برای روزهای دوشنبه و سه شنبه برای جنوب شرق استان رگبارهای پراکنده را داشته باشیم.

وی به ثبت ۱۴ میلی متر بارندگی در الیگودرز اشاره و تصریح کرد: همچنین برای شول آباد ۱۴ میلی متر بارندگی، ازنا ۱۰ میلی متر بارندگی و دورود ۱۲ میلی متر بارندگی تاکنون ثبت شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید