گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۰۵ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بازدید استاندار لرستان و شهردار خرم آباد از پروژه های شهرداری منطقه یک

صبح امروز دوشنبه یازدهم بهمن ماه فرهاد زیویار استاندار لرستان به اتفاق سعید فتوحی شهردار خرم آباد از برخی پروژه های عمرانی فعال شهرداری منطقه یک بازدید به عمل آوردند

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، استاندار لرستان در جریان این بازدید و هنگام حضور در محل پروژه بهسازی تپه شهدای گمنام کیو ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری خرم آباد در راه عمران و آبادانی شهر از  عوامل این پروژه قدردانی کرد.

همچنین درصحبتهای وی با شهردار خرم آباد مقرر گردید برخی تغییرات در امکانات رفاهی تپه شهدای گمنام صورت گرفته و علاوه بر آن بر اجرای پروژه احداث مسیر دسترسی سوم به سمت کیو در آینده نزدیک تاکید شد.

گفتنی است: هم اکنون شهرداری منطقه یک در حال اجرای پروژه پیاده روسازی و احداث یک مسیر دسترسی به تپه از سمت خیابان کوثر کوی جهادگران می باشد.

سعید فولادوند شهردار منطقه یک در آخرین نشست شورای عمرانی منطقه بر اهتمام بیشتر و تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرده بود.

قابل ذکر است پس از بازدید از تپه شهدای گمنام شهردار خرم آباد ، سعید فتوحی شهردار خرم آباد از پروژه بوستان رضوان شهرک پارسیلون دیکر پروژه شهرداری منطقه یک بازدید به عمل آورد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید