بازگشت سلامت به استان در گرو رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط تک تک شهروندان است
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۵۷ :: ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
بازدید مدیر عامل و معاونت جوانان جمعیت هلال احمر لرستان از پایگاه های آمران سلامت در سطح شهر خرم آباد

صبح امروز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان به اتفاق معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان از پایگاه های آمران سلامت در سطح شهر خرم آباد بازدیدبه عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی در این بازدید به بررسی مسائل و مشکلات پایگاههای ثابت و سیار آمران سلامت در شهر پرداخت و بر افزایش مشارکت اجتماعی، اطلاع رسانی تنویر افکار عموم در جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

رضایی در ادامه در مصاحبه خبری با صدا و سیمای لرستان پایگاه های آمران سلامت جبهه مبارزه و موجب آمادگی افراد آسیب پذیر در مقابله با ویروس کرونا دانست و گفت: متاسفانه نه تنها در لرستان بلکه در سایر استانهای کشور شاهد افزایش شیوع این ویروس منحوس و مخرب هستیم لذا مسوولین و مردم باید موضوع مقابله با گسترش ویروس کرونا در اولویت قرار دهند و بدانیم هر شخص با رعایت پروتکلهای بهداشتی در وهله اول به حفظ سلامت خویش، خانواده و در نهایت به تامین فاکتور سلامت در جامعه اش کمک می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان در پایان خطاب به مردم استان اظهار کرد: از عموم مردم فهیم و شریف لرستان در هر جایگاهی تقاضا داریم نسبت به رعایت پروتلکهای بهداشتی بیش از پیش کوشا باشند و نیز نسبت به افراد بی اهمیت که بدون ماسک تردد می کنند یا موجب ازدحام‌ در مجامع عمومی هستند، بی تفاوت نباشند چرا که بازگشت سلامت به جامعه در گرو رعایت موازین بهداشتی توسط تک تک شهروندان است.
رضایی در ادامه گفت: تعداد۵۰ پایگاه با ۳۴تیم عملیاتی در سطح استان امروز ششم ابانماه توانستند به ۵۸۳۰ نفر تذکر لسانی و توصیه های بهداشتی را انتقال دهند وبرحسب ضرورت به افراد فاقد ماسک تا رسیدن به منزل یک عد ماسک جهت استفاده تحویل دادند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید