معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی ایران توانمند در کل کشور:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۲۶ :: ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
با دولت رئیسی لانه‌های رانت و فساد مالی در کشور مسدود خواهد شد/ کشور ما ماهواره هوا می‌کند و جای شرمساری دارد که در تامین مرغ و تخم‌مرغ مردم‌ مانده‌ایم

عصر امروز سید محمد صادق شاهرخی معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی ایران توانمند در کل کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت : حضرت امام آمدند تا مردم با رای و حق انتخاب خود بتوانند نقش‌آفرینی کنند و انتخابات جزو مهمترین و اثرگذارترین امور کشور است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، هم اکنون نشست خبری سید محمد صادق شاهرخی معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی ایران توانمند در کل کشور و رییس ستاد مرکزی دولت مردمی ایران قوی  ۱۴۰۰  آیت اله رئیسی در لرستان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار شد.

سید محمد صادق شاهرخی در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد: هر انتخاباتی حساسیت خاص خود را دارد و در حال حاضر یک عده می‌گویند رای نمی‌دهیم این عزیزان باید متوجه باشند، مقصر وضع موجود چیزی جز رای مردم نیست و رای اثرگذار همین مردم می‌تواند موجب رفع مشکلاتشان باشد و اگر گروهی با صندوق رای قهر کنند بلاخره مابقی رای‌ می‌دهند و این افراد با فاصله گرفتن از صندوق انتخاب سرنوشت خویش به خودشان ضربه می زنند.

شاهرخی تغییر و بهبود وضع موجود را وابسته به برگزاری انتخابات توسط مردم دانست و تشریح کرد: انتخابات با اکثریت رخ می‌دهد و مردم ما باید با انتخاب درست پاسخ محکمی به آنان که شعار توخالی سر‌می‌دهند و مردم را ناامید می‌کنند، بدهند و نیز امنیت و آسایش کشور و همه دار و ندار ما در گرو شور و شعور انتخاباتی ما است و تغییر و بهبود وضع موجود وابسته به برگزاری پرشور همین انتخابات مردم است‌. رای ما یعنی ایستادن در مقابل دشمنان کشور خصوصا آمریکای جنایتکار که چشم طمع به داشته های ایران دارد.

معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی ایران توانمند در کل کشور تاکید کرد: اگر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شود مردم طمع شیرین دولت انقلابی و عدالت‌محور بسان اوایل انقلاب را خواهند چشید و این شخصیت فردی فسادستیز است که با دولت ایشان تمام لانه‌ها و روزنه‌های رانت و فساد مالی در کشور مسدود خواهد شد و کسی که فسادستیز است و فقر و مشکلات مردم را حس کرده است قطعا به فکر حل مشکلات مردم است.

رییس ستاد مرکزی دولت مردمی ایران قوی  ۱۴۰۰  آیت اله رئیسی در لرستان با اشاره به اینکه رئیسی سالها رییس قوه قضاییه بوده و دلیلی برای رها کردن این قوه و کاندیدا شدن نداشت، اظهار داشت: آقای رئیسی فقط با خواست عمومی و بر حسب وظیفه به این عرصه ورود کردند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: هدف رئیسی تبدیل دیپلماسی التماس‌گونه به دیپلماسی عزتمند است و با انتخاب رئیسی شاهد شکوفایی اقتصادی و تولید و اشتغال در کشور خواهیم بود.

وی در باب مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: کشور ما ماهواره هوا می‌کند و جای شرمساری دارد که در مدیریت و تولید مرغ و تخم‌مرغ مردم‌مانده‌ایم! قطعا در دولت رئیسی توجه به ظرفیتها و منابع داخلی کشور در اولویت قرار دارد و به ان‌شالله شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور خواهیم بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید