با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و کانون طنین سبز افلاک برگزار شد؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۴ :: ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
برگزاری اختتامیه جشنواره ولایت علوی در لرستان

صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش جوانان استان لرستان، معاونت امور جوانان این اداره کل و عوامل موسسه طنین سبز افلاک مراسم تجلیل از آثار ارسالی برگزیده در جشنواره ولایت علوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، حشمت‌اله امان‌الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از زحمات سمن ها و تشکل‌های اجتماعی فعال در حوزه جوانان ابراز داشت: جای بسی امیدواری و خوشحالی دارد که سمن‌ها به عنوان پل ارتباطی مابین ادارات و مردم در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری فعال هستند و درصدد هستیم با توانمندسازی سمن‌ها و توسعه این قبیل برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی موجب ابجاد انگیزه و مشارکت بیشتر جوانان باشیم.

راضیه حسیوند نماینده موسسه مردم نهاد طنین سبز افلاک نیز در ادامه نسبت به ارائه گزارش عملکرد این موسسه اقدام‌ کرد و از همکاری معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان نیز تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مجید زهره‌ای معاونت امور جوانان ادراه کل ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فعالیت مستمر سمن‌های فعال در امور جوانان ابراز داشت: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت با همکاری معاونت امور جوانان و موسسه طنبن سبز افلاک در قالب مسابقات فرهنگی به صورت مجازی در سطح استان لرستان برگزار شد.

زهره‌ای افزود: جوانان سطح استان در بخش‌های خاطره‌نویسی، نقاشی، عکس،دلنوشته،شعر سرایی و کتابخوانی با محوریت امامت و ولایت اعتقادات دینی و ارزشی در این جشنواره شرکت کردند که در پایان به شش نفر برگزیده جوایزی همراه با لوح سپاس اهدا شد.

لازم به ذکر است: در این جشنواره نفرات برگزیده در هر بخش شامل: نرگس سپه‌وند در بخش داستان، مسلم کلانتری در بخش خاطره‌نویسی، در بخش عکاسی ترانه بازداری، در بخش نقاشی رضا رستمی، در بخش کتابخوابی سنا رضایی و در بخش دلنوشته به سردار دلها نسرین وفایی باغکی بودند که با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.




بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید