گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۳۱ :: ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
برگزاری جشنواره قرآنی فجر ولایی توسط معاونت قرآن و عترت ارشاد لرستان

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره بزرگ فجر ولایی در استان لرستان به مرکزیت شهرستان خرم‌آباد با همکاری جشنواره قرآنی فجر ولایی معاونت قرآن و عترت ارشاد و موسسه رهروان حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این جشنواره علاوه بر مسابقات حفظ قرآن کریم، مسابقات مختلف از جمله مسابقه نقاشی، حفظ نهج البلاغه،شعر، داستان کوتاه، مقاله پژوهشی و خوشنویسی اجرا می‌شود.

جشنواره فجر ولایی با مسابقات حفظ قرآن کریم در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۹ شروع و با استقبال بی نظیر افراد در ۵ رده سنی دختران و پسران برگزار گردیده و در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ به اتمام رسید.

در تاریخ ۱۵ بهمن ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت علی (ع) اختتامیه مسابقات قرآن کریم طی جشن باشکوهی برگزار خواهد شد.

در این مراسم از نفرات برتر با اهداء جوایز ارزنده و لوح تقدیر، سفر زیارتی و سیاحتی، کارت هدیه و ده‌ها جوایز غیر نقدی تجلیل به عمل می‌آید.

همچنین به تمامی متسابقین لوح یادبود و جوایز اهداء خواهد شد.

این جشنواره با مسابقات ادبی و هنری(شعر،داستان کوتاه،مقاله پژوهشی،نقاشی) و حفظ نهج البلاغه ادامه داشته و در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ برگزاری مسابقه نقاشی و در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ برگزاری مسابقه خوشنویسی و حفظ نهج البلاغه برگزار خواهد شد.

ارسال آثار(مقاله پژوهشی،شعر،داستان کوتاه)به صورت مکتوب به موسسه قرآن و عترت_دبستان و پیش دبستانی رهروان حضرت فاطمه زهرا (س) واقع در خرم‌آباد،خیابان انقلاب،بعد از خیابان ناصر خسرو خواهد بود.

مهلت ارسال آثار ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ می باشد.

گفتنی است: اعلام نتایج مسابقات هنری و ادبی جشنواره فجر ولایی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ خواهد بود

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید