گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۱۰ :: ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان

جلسه تودیع و معارفه سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان در روز 11 آبان ماه سال جاری با حضور دکتر مجید ولدان معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان تات،دکتر حسنی مقدم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، حجت الاسلام موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی لرستان، جمعی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع انسانی، معاونت پژوهشی و انتقال یافته ها، روسای بخش های تحقیقاتی و همکاران مرکز در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این جلسه ابتدا حاج آقا موسوی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و شرکت کنندگان جلسه و تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت پیامبر خاتم(ص) از خدمات ارزشمند و تلاشهای بی وقفه جناب آقای دکتر سپهوند ریاست سابق مرکزتقدیر کرد و برای سرپرست جدید مرکز جناب آقای دکتر سیاح فر آرزوی توفیق نمود.

دکتر حسنی مقدم ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان ضمن خوشامدگویی به حاضرین از زحمات و تلاش های همکاران مرکز در راستای انجام رسالت امنیت غذایی و تولید محصول سالم تقدیر کرد و گفت: طی برنامه ریزی به عمل آمده و در قالب یک تفاهم نامه سطح زیر کشت گیاهان دارویی، شیلات ، دامپروری، زراعت، باغبانی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی همچنین افزود: با همکاری محققان مرکز تحقیقات کشاورزی لرستان یک برنامه کلی تدوین گردد تا از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی دانش بنیان جهش پیدا کنیم و با صرفه جویی در مصرف منابع افزایش تولید را داشته باشیم.

دکتر حسنی مقدم با اشاره به طرح ملی یاوران تولید افزود: محققان مرکز تحقیقات نوک پیکان توسعه کشاورزی استان هستند و انتظار می رود تمام دستاوردهای تحقیقاتی در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

وی در ادامه از دکتر سپهوند به پاس زحمات بی وقفه در راستای اجرای سیاست های کلی سازمان تقدیر و تشکر به عمل آورده و با آرزوی موفقیت برای دکتر سیاح فر از ایشان خواست اخلاق مداری را سر لوحه کار خود قرار دهند و خواستار تعامل بیشتر محققان بخش های تحقیقاتی با بخش اجرا شد.

دکتر ولدان معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان تات به نمایندگی از دکتر کامبیز بازرگان ریاست محترم سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی ، طی سخنانی به سیاستهای سازمان در حوزه تحقیقات و آموزش پرداخت و بر اهمیت آموزش در حوزه کشاورزی بویژه اهمیت امنیت غذایی تاکید نمود.

وی همچنین تعامل هر چه بیشتر تحقیقات و اجرا را رمز موفقیت در حوزه کشاورزی برشمرد و گفت: با افزایش تولید افزایش اشتغال را به دنبال خواهیم داشت.

دکتر ولدان گفت: فاصله رتبه تولید علم و نو آوری ما بسیار زیاد است و این همت محققان را میطلبد که با تولید علم و تبدیل به خدمت و محصول این فاصله کمتر گردد و این امر در قالب طرح یاوران تولید طراحی گردیده است.

دکتر سپهوند رییس پیشین مرکز ضمن قدردانی از زحمات و همراهی همکاران و تیم مدیریتی مرکز، گزارشی از عملکرد مدیریتی خود ارایه و برای دکتر سیاح فر آرزوی موفقیت نمودند.

وی از همه همکاران خواست که با مدیریت جدید مرکز در جهت پیشبرد اهداف نهایت همکاری را داشته باشند.

دکتر سیاح فر سرپرست جدید مرکز نیز ضمن قدردانی از زحمات دکتر سپهوند گفت: تمام فعالیت تیم مدیریتی گذشته با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت و برنامه های ویژه آموزشی و پژوهشی را در دستور کار خود قرار داده ام.

وی همچنین ادامه داد: برنامه تولید بذر، واحدهای فناور مرکز رشد، پیگیری جدید یاوران تولید، تجهیز ایستگاه های تحقیقاتی و… از مهمترین برنامه های اجرایی خواهد بود که در این راه پذیرای ایده های نوین همکاران خواهیم بود.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر مراد سپهوند ، طی حکمی از طرف دکتر بازرگان معاون وزیر و ریاست محترم سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی(تات) حکم سرپرستی آقای دکتر منوچهر سیاح فر به ایشان ابلاغ گردید.

در پایان آقای دکتر ولدان ضمن تقدیر و تشکر از آقای دکتر سیاح فر و آرزوی توفیق روز افزون برای مشارالیه ، تعامل هرچه بیشتر با همکاران در راستای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر مجموعه را خواستار شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید