گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۳۴ :: ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی لرستان/ دعوت از ۴۰ تاجر عراقی

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در لرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از چهارم تا ششم بهمن‌ماه جاری در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احسان ناصر بیان کرد: هیاتی از تجار خوشنام و مطرح عراقی به استان دعوت شده که نمایشگاه جانبی از توانمندی فعالان اقتصادی نیز در حاشیه این همایش تجاری برپا می‌شود.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به حضور ۱۰۸ غرفه اقتصادی و تولیدی استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، تصریح کرد: در این نمایشگاه صنایع مختلفی از حوزه‌های گوناگون حضور دارند.

ناصر بیان داشت: از ۴۰ نفر از تاجران عراقی دعوت شده تا در کنار این نمایشگاه به عنوان هیات تجاری در حوزه‌های مختلف مانند نساجی، دارو، موادغذایی، صنایع فلزی، ماشین‌آلات و … بازدید کنند.

وی، ایجاد نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی را زمینه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های استان و جذب سرمایه‌گذار دانست و افزود: با این اقدام یک فرصت بازاریابی در کشور عراق به وجود می‌آید.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان با بیان اینکه طی چند سال اخیر دومین باری است که هیات عراقی به استان سفر می‌کنند، گفت: اتاق یک بستر و زیرساختی را با برپایی نمایشگاه توانمندی صادراتی برای فعالان اقتصادی استان ایجاد کرده که امید می‌رود شاهد رونق صادرات و تعامل دوجانبه در این نمایشگاه باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید