گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۵۱ :: ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
بسته های ترافیکی زمستانه مخابرات/ با قیمتهای مناسب از ۳ تا ۳۰ روزه

شرکت مخابرات ایران با توجه به مناسبت های فرخنده روزهای بهمن ماه سال جاری، بسته های ترافیکی زمستانه را به تمام مشتریان اینترنت پرسرعت خود در حجم ها و طرح های مختلف ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با توجه به مناسبت های مهم و فرخنده روزهای بهمن ماه ، شامل ، آغاز دهه فجر، ولادت امام علی (ع) و روز پدر، سالگرد پیروزی انقلاب و مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، بسته های ترافیکی زمستانه برای مشتریان سرویس‌های ADSL VDSL و FTTH به صورت مناسبتی و متنوع و با قیمتهای مناسب از ۳ تا ۳۰ روزه پیش بینی شده است.

بر این اساس، طرح ترافیکی زمستانه شامل بسته های اینترنتی به صورت پیش پرداخت برای تمام مشتریان از ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه تا ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه ۳۰ بهمن به مدت ۱۸ روز قابل خریداری و استفاده است.

مشتریان برای دریافت این سرویس ها می توانند از سامانه مخابرات من به آدرس www.mytci.ir ،پنل کاربری اینترنت پرسرعت به آدرس www.adsl.tci.ir ، مراکز مخابراتی و مرکز تماس ۲۰۲۰ استفاده کنند.

این بسته‌های ترافیکی زمستانه با حجم های متنوع از ۶ تا ۳۳۳ گیگابایت با مشخصاتی طبق جدول زیر تعریف شده که مشتریان در مدت زمان اجرای طرح می توانند از آن ها طبق سلیقه خود انتخاب و استفاده کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید