گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۴۴ :: ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
بسیج کارکنان ادارات بازوی توانمندی برای مدیران

فرمانده بسیج کارکنان استان لرستان گفت: بسیج کارکنان ادارات بازوی توانمندی برای مدیران است و برای پیشبرد اهداف سازمان‌ها در خدمت آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرهنگ صارمیان در مراسم معارفه و تکریم فرمانده پایگاه شهید سعیدی اداره‌کل استاندارد لرستان افزود: بسیج کارکنان، مدیران را تنها از زاویه مدیر نظام اسلامی می‌بیند و با آنها همکاری می‌کند و مدیران در طیف‌های مختلف سیاسی تا زمانی که به مردم خدمت کنند حمایت بسیج را دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه پایگاه بسیج سازمان استاندارد لرستان همواره جز پایگاه‌های برتر استان بوده است اظهار داشت: پایگاه شهید سعیدی اداره‌کل استاندارد همواره خدمات متنوع و متعددی ارائه نموده است.

در ادامه این مراسم مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه در مورد بسیج صحبت کردن سخت است و در قالب کلمات توان بیان بزرگی بسیج نیست گفت: از رهنمودهای امام راحل استفاده می‌کنم و بسیج را شجره طیبه می‌دانیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: اگر پس از جنگ و امروز بسیج نبود، همه حرکات سازنده این کشور لنگ بود.

والی‌زاده مرادی تصریح کرد: افتخار می‌کنم در طول دوران خدمتم برای سومین بار بعنوان فرمانده در بسیج کارکنان خدمت می‌کنم.

مدیرکل استاندارد لرستان عنوان کرد: در بحث نظارت بر جایگاه‌های CNG، بنزین و… می‌توانیم از ظرفیت بسیج استفاده کنیم.

وی بیان کرد: با همکاری بسیج کارکنان یک دوره تحولی در سازمان استاندارد، در حوزه همکاری بیشتر به وجود خواهد آمد و بیشتر خواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات محمدی فرمانده سابق تقدیر و تشکر بعمل آمد و وحید والی‌زاده مرادی بعنوان فرمانده پایگاه شهید سعیدی اداره‌کل استاندارد لرستان منصوب شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید