گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۴۰ :: ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
افتتاح دومین واحد میدان عرضه دام زنده در خرم آباد

مدیر کل دامپزشکی استان لرستان خبر داد: با توجه به حجم پرورش دام در استان و ضرورت احداث ‌میدان عرضه دام، دومین واحد میدان عرضه دام در شهرستان خرم آباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور دکتر ابراهیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، مهندس سید عماد شاهرخی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، مهندس صفری راد، مدیر کل اقتصادی استانداری، مهندس احمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان  خرم آباد و‌ جمعی از مسئولین استانی و ‌شهرستانی دومین میدان عرضه دام  زنده در شهرستان خرم آباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر کل دامپزشکی استان لرستان با اعلام  این خبر گفت؛ با توجه به حجم پرورش دام در استان ضرورت احداث ‌میدان عرضه دام به عنوان قسمتی از زنجیره تولید و ‌پرورش دام و همچنین نقش میادین عرضه دام در ارتقاء مبلمان شهری و ‌‌جلوگیری از عرضه دام‌ در حاشیه شهر ها این واحد در زمینی به مساحت ۴ هکتار و  با اعتباری معادل ۱۷٠ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار احداث‌ شده است.

 مصطفی زبردست تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه دو سال پیش شروع و برابر با دستورالعملها و‌ نقشه های احداث میدان دام مورد تایید سازمان دامپزشکی احداث شده است.

مدیر کل دامپزشکی لرستان ادامه داد: در این واحد علاوه بر اشتغال زایی برای اهالی و ‌چوبداران، یک نفر دکتر دامپزشک در این واحد مستقر و سلامت دام ها مورد تایید وی قرار خواهد گرفت.
  
این مقام مسئول در پایان از کلیه  شهروندان درخواست کرد دام های مورد نیاز خود را از میدان عرضه دام‌ تهیه کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید