گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۰۹ :: ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بالاترین تخصیص احداث سایت‌های همراه اول در الیگودرز

مدیر مخابرات منطقه لرستان خبر داد: شهرستان الیگودرز بالاترین تخصیص احداث سایت های همراه اول را در دو سال گذشته به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، طی مراسمی با حضور امام جمعه محترم ، فرماندار شهرستان الیگودرز ، مدیر مخابرات منطقه لرستان و مدیر منابع انسانی و مسئول روابط عمومی ، معارفه سرپرست جدید اداره مخابرات این شهرستان برگزار شد و اسکندر بنیادی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد و از زحمات مهندس رجبی تجلیل به عمل آمد.

فرماندار الیگودرز در این دیدار اظهار داشت : امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در ادامه این دیدار در خصوص رفع مشکل و پوشش آنتن دهی در روستاها و راه های مواصلاتی و بهبود کیفیت آنتن دهی همراه اول در بعضی از نقاط شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

دالوند فرماندار شهرستان الیگودرز در حاشیه مراسم برای اسکندر بنیادی در راه خدمت به مردم الیگودرز آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سرلک امام جمعه شهرستان الیگودرز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و قبولی طاعات و عبادات گفت:. هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق خدا و خدمت به مردم نیست .

وی گفت : با پیشرفت علم و تکنولوژی در جامعه ، امروز مسئله و اهمیت ارتباطات بر کسی پوشیده نیست بلکه دو چندان خواهد بود .

وی اظهارداشت : با توجه به وسعت شهرستان الیگودرز و با توجه به اینکه اکثر خدمات دولت به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می گردد می طلبد که در حوزه مخابرات و پوشش شبکه اینترنت مشکلات روستا ها و مناطق محروم در الیگودرز بر طرف گردد .

وی در ادامه از زحمات مهندس رجبی در مدت مسیولیت ایشان تشکر نمود و برای مهندس بنیادی سرپرست جدید اداره مخابرات شهرستان الیگودرز آرزوی موفقیت نمود .

در ادامه دکتر شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت : با پیگیری های انجام گرفته توسط مسئولین و همکاران ما در حوزه ارتباطات سیار ، شهرستان الیگودرز بالاترین تخصیص احداث سایت های همراه اول در دو سال گذشته را به دلیل گستردگی و صعب العبور بودن نقاط روستایی و عشایری به خود اختصاص داده است همچنین کلیه تکالیفی که وزارت ارتباطات در شهرستان الیگودرز به عهده مخابرات گذاشته کاملا انجام گرفته است .

وی گفت: در جهت رفع مشکلات مناطق شهری شهر الیگودرز و ارتقاء کیفیت در دسترسی به اینترنت ثابت سه کافی نوری در سطح شهر نصب گردیده است که در هفته های آتی برگردان خواهند شد .

وی از اجرای پروژه فیبر نوری شاپور آباد به سد رودبار خبر داد و اظهار داشت : با توجه به مصوبه سفر ریاست جمهوری به لرستان و با انجام پروژه احداث فیبر نوری شاپورآباد به سد رودبار مشکل ارتباطات روستاهای مسیر برطرف خواهد شد .

گفتنی است: در ادامه با حضور مدیران و جمعی از کارکنان اداره مخابرات شهرستان الیگودرز در سالن ویدیو کنفرانس مخابرات الیگودرز از خدمات ارزنده محسن رجبی تقدیر و لوح سپاس به ایشان اهدا گردید و به افتخار بازنشستگی نائل شدند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید