مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۰۳ :: ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
اشتغال مهمترین دغدغه خانواده شهدا و ایثارگران است

حجت الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در برنامه دیدار مردمی امروز شنوای مشکلات خانواده معزز شهدا و ایثارگران شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، وی با بیان اینکه اولویت این نهاد رفع مشکل خانواده شهدا و ایثارگران است، افزود: تمام توان خود را بکار می‌گیریم تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های قانونی گامی در جهت رفع مشکل این عزیزان برداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را توفیقی بزرگ برشمرد و گفت: بحث بیکاری و اشتغال یکی از مهمترین دغدغه این عزیزان است که با توجه به تکلیف قانونی که بر عهده ادارات است تلاش خواهیم کرد سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران در همه استخدامی‌ها لحاظ شود.

وی ادامه داد: بحث تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در ادارات مختلف نیز از دیگر موضوعات و دغدغه‌های مد نظر خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که این موضوع نیز به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان گفت: استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان همواره بر رفع مشکل خانواده شهدا و ایثارگران تاکید داشته و حمایت قاطع خود را در این زمینه نشان داده اند و بنده نیز در جریان دیدارهای امروز حامل پیام استاندار محترم و نماینده معزز ولی فقیه به مراجعین گزامی بودم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید