رئیس سازمان بازرسی لرستان:
تاریخ: ۸:۵۴ :: ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
تا‌ پیش از عید نوروز باید نواقص شهر رفع شود

رئیس سازمان بازرسی لرستان با اشاره به نواقص و مشکلات عمران شهری، خرم‌آباد تاکید کرد: تا قبل از عید نوروز نواقص شهر رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سعید رازانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به بازدیدهای مستمر از وضعیت عمران شهری، شهر خرم آباد اظهار داشت: بعد از هماهنگی با شهردار مرکز استان و همچنین شهرداران مناطق سه گانه شهر خرم آباد، به صورت میدانی از خیابان‌های مختلف شهر خرم آباد بازدید کردیم.

وی با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات موجود در سطح شهر خرم آباد عنوان کرد: این مشکلات به صورت میدانی مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.

رئیس سازمان بازرسی لرستان بیان داشت: مقرر شد که نواقص موجود در سطح شهر، در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن و تا قبل از شروع مسافرت‌های نوروزی از سوی شهرداری ترمیم شود.

رازانی تصریح کرد: به طور حتم، پیگیری‌های بعدی دوباره در این خصوص ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه خود مردم هم می‌توانند مسائل و مشکلات مدیریت و عمران شهری را به گوش مسئولان برسانند افزود: مردم می‌توانند مطالبات، خواسته‌ها و… خود را در خصوص مسائل شهر خرم آباد به مسئولان منتقل کنند.

رئیس سازمان بازرسی لرستان با تاکید بر اینکه مردم می‌توانند این مسائل و مشکلات را از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و… با مسئولان در میان بگذارند گفت: امیدواریم مسئولان نیز پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید