مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۲۸ :: ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
تا پایان سال ۱۴۰۰  ضریب نفوذ گازرسانی به شهرستان چگنی به صد درصد خواهد رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان خبر داد: گازرسانی به روستاهای واجد شرایط شهرستان چگنی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان و فرماندار شهرستان چگنی از روند اجرای پروژه های گازرسانی روستاهای محور تشکن و شاهیوند از توابع شهرستان چگنی بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید مهندس گودرزی ضمن تشریح عملکرد شرکت گاز استان لرستان گفت: در حال حاضر از مجموع ۱۹۵ روستای واجد شرایط گازرسانی شهرستان چگنی، ۱۳۳روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و گازرسانی به ۶۲ روستای باقیمانده نیز در قالب سه پیمان و با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشند.

وی با تاکید بر اینکه در انجام پروژه های گازرسانی ، کیفیت ، دقت و سرعت از جایگاه ویژه ای برخوردار است اظهار کرد: یکی از مهم ترین اولویت های شرکت گاز استان لرستان در سالجاری تسریع در گازرسانی روستایی می باشد که در همین راستا و بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته این نوید را خواهم داد که در پایان سال ۱۴۰۰ ضریب نفوذ گازرسانی به شهرستان چگنی به صد در صد خواهد رسید و به عنوان شهرستان سبز معرفی می‌شود.

ترابی نژاد ضمن تشکر از کارکنان شرکت گاز استان گفت: عملکرد مجموعه شرکت گاز استان برای گازرسانی قابل تقدیر و تلاش آنان در خدمات رسانی کم نظیر و ستودنی می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید