مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱:۲۴ :: ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
تا پایان سال ۶۴ روستای محروم آبرسانی خواهند شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در نشست خبری مجازی با خبرنگاران استان خبر داد: تا پاپان سالجاری عملیات آبرسانی به ۶۴ روستا در سطح استان به تکمیل و بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حمیدرضا کرموند افزود: در صورت پیشرفت هر چه زودتر عملیات تکمیل پروژه ها تا ایام الله دهه فجر، هر تعداد را که بتوانیم افتتاح خواهیم کرد.

کرموند با اشاره به اینکه مشکل آب شرب همه روستای محروم دغدغه شرکت آبفای استان بوده، تاکید کرد: نه تنها بنده بلکه کلیه همکاران ما با توجه به ضرورت آبرسانی به روستا های کم تر برخوردار با انگیزه ای مضاعف در حال کار و تلاش هستند و فقط شادی و رضایت مردم پاداش ماست.

وی در خصوص عملیات انجام شده در خصوص رفع مشکل کمبود آب در روستا های محروم نیز خاطر نشان کرد: اگر بر اساس لیاقت و شایستگی مردم نجیب استان ارزیابی کنیم، کم کار کرده ایم و این عزیزان شایسته ارائه خدمات بیشتری هستند اما اگر بر اساس امکانات و موجود ارزیابی کنیم باید گفت: همکاران آبفا از تمام تلاش و نهایت همت خود در جهت آبرسانی به این مناطق بهره برده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به جاری بودن پروژه های آبفا در سالجاری افزود: طبق آمار امروز ،شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در بخش فاضلاب بابت اجرای پروژه ها، ۲۵۰ میلیارد تومان بدهکار است که این مساله گواه این مهم است که علیرغم به اتمام رسیدن سال ۹۹ ، بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان پیشاپیش کار کردیم که جای بسی امیدواری دارد.

حمیدرضا کرموند با اشاره به ابراز رضایت و خوشحالی مردم در مناطق آبرسانی شده، گفت : البته حاضریم بیش از این در راستای توسعه و آبرسانی به روستاها کار کنیم و افتخار می کنیم که خادم مردم عزیز و بویژه مناطق دور از دسترس استان باشیم و هر پیام تشکر از طریق پیامک و یا مراجعه حضوری از این عزیزان موجب انگیزه تلاش مضاعف برای ماست.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید