گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۵۳ :: ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
تجلیل از بازنشستگان مخابرات منطقه لرستان

طی مراسمی با حضور مهندس شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان، مهدوی مدیر مالی ، حسنوند ریاست کانون بازنشستگان و علی پناهی مسئول روابط عمومی از بازنشستگان اخیر مخابرات منطقه لرستان تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، در آئین تجلیل از بازنشستگان، گفت: بازنشستگان سرمایه‌ها و ذخایر ارزشمند و گرانب‌های کشور هستند که باید از تجارب ارزنده‌ی آنان به نحو مطلوب استفاده شود.

شمسی‌فر با اشاره به دشواری‌های خدمت‌رسانی در عرصه صنعت مخابرات به ویژه در سال‌های گذشته، عنوان کرد: خدمات و زحمات بازنشستگان در مقایسه با شرایط امروز و سهولت در کارها به واسطه ارتقاء و توسعه تکنولوژی و ارتباطات قابل قیاس نیست.

مدیر مخابرات منطقه لرستان تصریح کرد: خاطرات مصائب و مرارت‌هایی که در سال‌های گذشته بازنشستگان در حوزه ارتباطات و به منظور سیگنال‌رسانی به اقصی نقاط لرستان تحمل کرده و تاب آورده‌اند، تا همیشه در اذهان و حافظه‌ها باقی خواهد ماند.

شمسی‌فر با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری مطلوب و حداکثری از تجارب و اندوخته‌های ارزشمند و گران مایه بازنشستگان در حوزه مخابرات و ارتباطات، افزود: باید بستری فراهم شود که از حضور توأمان پیشکسوتان و جوانان پرانرژی به منظور ارتقاء کارایی و بهره‌وری استفاده کرد.

وی بهره‌گیری از تجارب غنی و راهگشا را یکی از رموز عملکرد موفق مجموعه مخابرات لرستان در جریان وقوع سیل فروردین ماه ۹۸ برشمرد و ادامه داد: استفاده از اندوخته‌های پیشکسوتان موجب شد در بازه زمانی کوتاهی با وجود گستردگی دامنه خسارات وارده، ارتباطات حوزه‌های سیار، همراه و تلفن ثابت برقرار شود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در بخش دیگری از سخنان خود پاس‌داشت منزلت بازنشستگان را امری مهم خواند و خاطرنشان کرد: در این راستا تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بیمه‌ای، معوقات و مطالبات بازنشستگان به کار بسته‌ایم، تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن حقوق آنان را استیفا کنیم.

شمسی‌فر با اشاره به وصول مطالبات معوق سال ۱۳۹۲ بازنشستگان مخابرات لرستان و پرداخت آن طی روزهای آینده، گفت: منابع مالی برای پرداخت طلب سال ۹۴ این افراد نیز تامین شده و در آینده نزدیک به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی با اشاره به بدهی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات به بازنشستگان، تاکید کرد: همه توان خود را به کار می‌گیریم تا پایان شهریور یا مهر ماه این دیون به طور کامل تسویه و پرداخت شود.

در ادامه مهدوی مدیر مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه لرستان به تشریح نحوه پرداخت مطالبات معوق بازنشستگان ، مشکلات بیمه تکمیلی و سایر مشکلات بازنشستگان پرداخت .

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بازنشستگان اخیر مخابرات منطقه لرستان تجلیل بعمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید