گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱:۵۰ :: ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
تجلیل از جوانان فعال جمعیت هلال احمر استان لرستان

به مناسبت گرامیداشت هفتادوچهارمین سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از فعالین منتخب استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این برنامه که با حضور تنی چند از مسئولین استانی در سالن آمفی تائتر ساختمان ستاد برگزار شد ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین فرزاد منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت در غیاب صارم رضایی مدیرعامل جمعیت استان که به علت ماموریت در سفر کاری بود به مهمانان و حضار حاضر در جسله به خصوص حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان و سایر مدعوین خیرمقدم گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه ابتدا به ساکن از زحمات مدیران ، پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر استان لرستان که امور را به جدیت پیگیری می کنند تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه به تاریخچه جمعیت صلیب سرخ اشاره کرد و گفت کشور ایران در سال ١٣٠١به عضویت آن درآمد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی این پیوستگی ادامه داشت و با تغییر نماد هلال احمر این جمعیت شکل مردمی تر گرفت و بر پایه اصول اسلامی قرار گرفت.

وی افزود: جمعیت هلال احمر به یک معنا بر پایه نوع دوستی و ایجاد صلح و آرامش گسترش پیدا کرد و تلاش می‌کند در حوادث و پیشامدهای طبیعی و غیرطبیعی به جان های خسته امید، آرامش و آسایش بخشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان نیز گفت: جمعیت هلال احمر همواره تلاش می کند دوستی و مهرورزی را گسترش و ترویج بدهد در هر جا و هر زمان صرف نظر از عقاید و باورها و اقلیم به کمک حادثه دیدگان و آسیب دیدگان می‌شتابد.

نماینده ولی فقیه اظهار داشت: بر اساس باورها و اعتقادات دینی که در دین اسلام وجود دارد من اصبح و لم یهتم من امور المسلمین کسی که شهادتین را گفت و به سن تکلیف رسیدخود به خود عضو جمعیت هلال‌احمر است و خداوند تبارک و تعالی به این فعالیت‌ها توجه دارد و اجر و پاداش بیکران خود را نصیب، سیاست‌گذاران، برنامه‌ریزان، جوانان و نوجوانان جمعیت هلال‌احمر می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از جوانان زحمت کش جمعیت هلال‌احمر گفت جوانان و نوجوانان ما مردان و زنان روزهای سخت هستند ما روزهای سخت و دشواری را پشت سر گذاشته‌ایم و آمال و آرزوهای که به ظاهر دست نیافتنی بود با کمک شما جوانان دست یافتنی شدند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید