گروه: خبر
تاریخ: ۲۰:۱۰ :: ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
تحقق هدف کاهش تلفات سال ۹۶ در لرستان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان سهمیه کاهش تلفات که توسط شرکت توانیر برای برق استان لرستان در نظر گرفته شده بود ۹/۹ درصد بود که با پشتکار و همت همکاران و پیگیریهای مدیر عامل شرکت به پایین تر از هدف رسیده و موفقیت دیگری برای این شرکت حاصل گردید. این گزارش […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان سهمیه کاهش تلفات که توسط شرکت توانیر برای برق استان لرستان در نظر گرفته شده بود ۹/۹ درصد بود که با پشتکار و همت همکاران و پیگیریهای مدیر عامل شرکت به پایین تر از هدف رسیده و موفقیت دیگری برای این شرکت حاصل گردید.

این گزارش حاکیست با بسیج نمودن تمامی امکانات و تجهیزات و همچنین منابع انسانی مرتبط و با تلاش جهادی مجموعه شرکت درصد حاصله از کاهش تلفات ۹/۷۱ می باشد که هدف سال محقق و طبیعتا در نتیجه ذخیره انرژی درآمد شرکت افزایش می یابد.

مهندس فریدون خودنیا مدیر عامل شرکت در خصوص موفقیت حاصله گفت در سال ۹۶ دو مشخصه بطور چشمگیری در کاهش تلفات تاثیر فراوان داشت که مصرف برق های غیرمجاز و دستکاری در لوازم اندازه گیری توسط مشترکین رسیدن به هدف تعیین شده را با مشکل مواجه کرده بود.

وی گفت: با برنامه ریزیهای کارشناسی شده جمع آوری برق های غیرمجازو تست لوازم اندازه گیری جهت شناسایی متخلفین در دستور کار قرار گرفت و بصورت یکپارچه در سراسر استان این دو مقوله با جدیت تمام پیگیری شده و همین امر باعث شد به پایین تر از هدف تعیین شده برسیم.

مدیرعامل برق لرستان اهمیت عوامل غیر فنی بر تلفات انرژی را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: هدر رفت انرژی از طریق عوامل غیر فنی موضوعی بسیار مهم و قابل تامل است که بایستی با جدیت پیگیری شوند و نتیجه عدم پیگیری همین تلفات سنگینی است که بر پیکره شرکت های توزیع وارد می شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید