گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۴۸ :: ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
ترویج فرهنگ معارف اسلامی و قرآنی در مخابرات منطقه لرستان

مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان مخابرات منطقه لرستان صبح امروز با حضور قاریان و علاقمندان به قرآن در محل نماز خانه مخابرات منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، همزمان با هفته حجاب و عفاف و به منظور انس هر چه بیشتر همکاران با کلام وحی وهمچنین ترویج فرهنگ ومعارف اسلامی و فرهنگ قرآنی در بین کارکنان ، مسابقات قرائت قرآن کریم ویژه همکاران مخابرات منطقه برگزار شد.

در این مراسم نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان ، ضمن تقدیراز قاریان وعوامل برگزاری این مسابقات اظهارداشت : انس با قرآن کریم تنها راه سعادت جامعه بشری است به طوریکه اگر قرآن بر قلب ما وارد شود بدون شک مسیر انسان در تکمیل سعادت بشری هموارتر خواهد شد و اگر کسی با قرآن و اهل بیت عجین شود در همه زوایای زندگی اثرش را خواهد دید و این اعتقاد باید به صورت قلبی باشد و اگرما در هر حوزه ای آسیب داریم علت آن این است که از انس با قرآن و اهل بیت فاصله گرفتیم و از معنویت دور شدیم و روی بهره وری سازمان تاثیر گذاشته است.

وی تاکید کرد: باید در راستای انس با قرآن کریم دامنه فعالیت های این مجموعه به صورت مداوم گسترش پیدا کند تا آموزه های این کتاب آسمانی بیشتر در بین همکاران ترویج پیدا کند و موجب الگو همکاران در محل کار شود.

گفتنی است: این مسابقات در رشته قرائت ویژه کارکنان مخابرات منطقه لرستان برگزار شد وآقایان سید مهدی شاهرخی از مدیریت مخابرات شهرستان خرم آباد مقام اول ، رضا رشنو از اداره حراست مقام دوم و مسعود گودرزی از مدیریت مخابرات شهرستان بروجرد مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نمودند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید