گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۰۶ :: ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
تفکر جهادی برمبنای نظام و حکومت مبتنی بر ولایت است

فرهاد زیویار در در جلسه هماهنگی گروه‌های جهادی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر  اظهار داشت:  همه فعالیتهای ما زیر پرچم  ولایت و نطام جمهوری اسلامی است نطامی که از متن اسلام آمده است، افراد سالم‌تر و دین‌دارتر قبل از ما هم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، وی با بیان اینکه اگر نظام جمهوری اسلامی و حکومت مبتنی  بر ولایت فقیه نبود تفکر جهادی  در این قد و قواره شکل نمیگرفت، بیان کرد:اگر فردی تبدیل به الگو شود سازکار اداری را نیز تحت شعاع خود قرار دهد.

استاندار لرستان عنوان کرد: وقتی بحث اهل بیت مطرح می‌شود نه تنها مرزهای استانی بلکه مرز بندی های سیاسی و ملی هم  کمرنگ می شوند.

وی گفت:  ما در چارچوب مقررات فعالیت می کنیم اما سعی در این داریم مقرراتی که دست و پا گیر و مانع هستند کنار زده شود.

زیویار با بیان اینکه بحث جهادی بیشتر برای اجرای عدالت است ، بیان کرد: در همه جهات هدف اصلی خدمت و عدالت است، برای خریدهای پروژه‌های روستایی بهتر است  از ظرفیت استانی استفاده شود.

وی عنوان کرد:  تفکر جهادی عدالت گرایانه هم مورد عنایت قرار می‌گیرد.

وی در رابطه با بحث احداث موکب در استان بیان کرد: ورودی شهر یا هر نقطه ای که به نظر می‌رسد یا همه شهر‌های استان می توانند در این زمینه قدم هایی بردارند ، از هر فرصتی که در اختیار ما قرار گیرد دریغ نخواهم داشت.

زیویار گفت:  در این دوره همه ادارات کار انجام می‌دهنداما جهت استفاده از امکانات دیگر دستگاهها  اگر لازم شود تکلیف می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه  رقم خوبی در اختیار قرارگاه امام حسن مجتبی( ع) قرار گرفته  بیان کرد: پس باید کاری کنیم  در ارائه کارنامه و سخاوت متفاوت با بقیه استانها  باشیم، لرستان مستحق این نیست که یک ریال از بودجه آن برگردد و امیدوارم در عمل ثابت کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید