گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۰۷ :: ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
تقدیر استانداری لرستان از اصحاب رسانه و خبرنگاران

بدنبال سفر یکروزه حجت الاسلام رئیسی به استان لرستان و پوشش خبری مناسب سفر رئیس قوه قضائیه، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان از اصحاب رسانه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، دکتر فاطمه ایرانی در پایان سفر یک روزه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضاییه به استان لرستان از خبرنگاران فعال ،صدا و سیمای مرکز لرستان، مطبوعات ، اصحاب رسانه و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی خصوصا روابط عمومی پرتلاش دادگستری استان بخاطر پوشش خبری مناسب این جریان، تقدیر کرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان با اشاره به حساسیت حرفه خبرنگاری گفت: عملکرد یک خبرنگار به قدری مهم است که قلم او می تواند رویکرد یک کشور را نسبت به مسائل مختلف تغییر و در آینده ایجاد تحول کند.

وی با تقدیر از همه اصحاب رسانه و عوامل خبری گفت: خبرنگاران پیشگامان آگاهی بخشی و راویان عشق و آزادی و بلند نظران عرصه ی اطلاع رسانی اند.
خبرنگارانی که با اندیشه، قلم و بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاهی بخشی و حقیقت نگاری جامعه ، گام بر می دارند و در این راه پر مشقت با عزم و اراده راسخ و با استواری خویش ایستاده اند و با هدف تقویت فرصت های جامعه ، به سمت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ، حرکت می کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید