معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) :
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۰۰ :: ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
تمام کادر درمان و وظیفه سپاه واکسینه شده‌اند

سرهنگ پاسدار مصطفی امیری  معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در جمع خبرنگاران تمام کادر درمان و وظیفه سپاه واکسینه شده‌اند و هیچ مشکلی در رابطه با واکسینه کردن کادر و سربازان  نداشتیم و این جامعه اولویت ما در امر واکسینه بوده‌اند، معدود افرادی که واکسینه نشده‌اند، در زمان واکسیناسیون دچار بیماری کرونا بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرهنگ امیری افزود: مرکز تجمیعی داشتیم و اخیرا ۲ مرکز به آنها اضافه شده است،  در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی در راستای تامین واکسن مراکز تجمیعی سپاه بنا به دستور فرمانده سپاه اعلام آمادگی  جهت فعالیت سه شیفته این مراکز تجمیعی کرده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۷۰ هزار دُز واکسن در مراکز تجمیعی سپاه با همکاری علوم پزشکی تزریق شده است.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) ادامه داد: در این‌ مراکز برای افراد بالای ۱۸سال نیز روزانه  واکسن تزریق می‌شود  مگر اینکه افرادی که مشکل بیماری کرونا و درگیری با این بیماری داشته باشند.

سرهنگ پاسدار امیری اذعان داشت: بالای ۲۳۰ نفر با ما در رابطه با مرکز مشاوره‌ای تماس داشته‌اند که بیش از ۷۰ درصد متقاضیان مشاوره درمانی خواسته‌اند  و نیاز به مراجعه به درمانگاه نداشته‌اند و حدود ۲۰ درصد  آنها نیز کسانی بودند که بیماری کرونا داشته‌اند و مشکلات دیگری از جمله سرطان،جانباز بودن یا از کار افتادگی داشته‌اند که تیم پزشکی ما با رعایت پروتکل‌های لازم بعد از انجام ویزیت تزریق واکسن برای این افراد داشته‌ است و  ۱۰ درصد نیز افرادی بودند که مشکل بیماری و ناتوانی در تامین مواد غذایی داشتند که با حفظ آبروی فرد توسط بسیجیان ما کار آنها  را انجام می‌دهد.

وی ابراز کرد: کادر درمان تا آخرین نفس در خدمت مردم خواهیم بود حتی اگر  به قیمت جان مان شده به دنبال نجات جان یک انسان هستیم  و بدون چشم داشتی در جهت نجات جان مردم قدم بر می‌داریم.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با تاکید بر اینکه لطفا مردم برای واکسیناسیون مراجعه کنند، گفت:  چراکه افراد ایمن می‌شوند و با واکسیناسیون سراسری حداقل۸۰ درصد مردم در سطح کشور  قطعا این ویروس قابل کنترل است و در کنار واکسیناسیون مردم  رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  ماسک زدن را فراموش نکنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید