استاندار لرستان:
گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۴:۳۰ :: ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
طرح‌های پیشران اقتصادی از حلقه‌های مفقوده توسعه اقتصادی استان است

استاندار لرستان تاکید کرد: اهمیت توجه به طرح‌های پیشران اقتصادی از حلقه‌های مفقوده توسعه اقتصادی استان است که در دیدار با معاون صندوق توسعه ملی تمرکز بر این طرح‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار استاندار لرستان عصر امروز با معاون صندوق توسعه ملی دیدار و گفتگو کرد.

استاندار لرستان در خصوص این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری همراه بود، گفت: استان لرستان ظرفیت‌های مهمی در زمینه های مختلف دارد که فعال نمودن آنها نقش مهمی در توسعه استان و رونق اقتصادی به دنبال خواهد داشت و دیدار امروز نیز در همین راستا صورت پذیرفته است.

 زیویار اظهار داشت: در دیدار با معاون صندوق توسعه ملی گزارشی از ظرفیت‌های استان و معرفی آنها به صندوق توسعه ملی در زمینه طرح‌های پیشران اقتصادی با هدف جلب مشارکت و تامین مالی این طرح‌ها ارائه شد. 

وی در ادامه تصریح کرد: اهمیت توجه به طرح‌های پیشران اقتصادی استان از حلقه‌های مفقوده توسعه اقتصادی استان است که در این دیدار موضوع تمرکز بر این طرح‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به لرستان، افزود: راه اندازی و آغاز فعالیت طرح های پیشران اقتصادی در استان تاثیر بسزایی در توسعه استان، ارزش افزوده و همچنین ایجاد اشتغال پایدار خواهد داشت.

زیویار در پایان با مثبت ارزیابی کردن دیدار با دکتر صالح، گفت: پس از بحث و بررسی موارد ذکر شده، معاون صندوق توسعه ملی ضمن استقبال از طرح های معرفی شده، با تامین اعتبار بخشی از این طرح‌ها موافقت کرد./ فارس

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید