اتمام فعالیت ۵۷۰ پایگاه فعال آمران سلامت در لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۵۷ :: ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
توزیع  بیش از ۵۰ هزار ماسک توسط آمران سلامت در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اتمام فعالیت آمران سلامت در استان لرستان خبر داد و گفت: با هدف کنترل و پشگیری از شیوع ویروس کرونا، هزار و ۳۴۱ مدافع سلامت جمعیت هلال احمر لرستان در ۵۷۰ پایگاه فعال در سطح استان، به مدت ده روز بی وقفه خدمت رسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی افزود: به همت این عزیزان ۵۰ هزار و ۹۰۰ عدد ماسک بین مردم و عابرین بدون ماسک توزیع شده است.

وی در بیان گزارش تجمیعی این طرح ابراز داشت: در اجرای طرح آمران سلامت، تعداد اعضای فعال پسر شامل ۵۳۰ نفر و تعداد اعضای فعال دختر شامل ۸۱۱ نفر بوده و نیز ۱۱۷ خانه ی هلال در این مدت ده روزه بی وقفه در حال خدمت به عموم بوده اند.

رضایی با اشاره به اینکه مبنای این طرح بر اساس افزایش مشارکتهای اجتماعی بوده، ادامه داد: با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا در این مدت جوانان ، داوطلبان و مدافعان سلامت جمعیت هلال احمر لرستان متشکل از ۴۲۵ تیم فعال، از طریق تذکر لسانی، ایجاد حساسیت در رعایت بیشتر پروتکلهای بهداشتی و نیز توزیع ماسک در بین عابرین بدون ماسک، شبانه روزی در محلهای پرتردد در حال خدمت رسانی بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری از مصرف ۳۸۳ لیتر مواد ضدعفونی در سطح معابر عمومی و پر تردد خبر داد و گفت: در راستای پبشگیری از شیوع ویروس کرونا بحمدلله ۱۹۳ هزار ۷۳۵ نفر از شهروندان هم استانی از خدمات بهداشتی و سلامت محور بهره مند شدند.

رضایی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم و حس مسوولیت تک تک هم استانی ها و هموطنان عزیز در مقابله با بحران ویروس کرونا، خبر داد: در پایگاه های آمران سلامت مردم عزیز و نوع دوست لرستانی نیز دوشا دوش مدافعان سلامت جمعیت هلال احمر پای کار بوده و توسط این عزیزان دو میلیارد و ۲۷۷ میلیون و سی و پنج هزار ریال کمکهای مردمی جمع آوری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در پایان ضمن آرزوی ظفر یافتن کادر درمانی کشور بر ویروس منحوس کرونا و بازگشت آرامش روانی و فاکتور سلامت به جامعه ابراز داشت: خداوند را شاکریم که در این‌ مدت توسط مدافعان سلامت جمعیت و نیز مشارکت خود مردم به قدر توان در خدمت مردم بودیم و از زحمات تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید