گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۱۶ :: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
تنظیم بازار میوه شب عید/ سیب هر کیلو گرم ۱۱ هزار تومان و پرتقال ۹ هزار تومان بین شهروندان توزیع می‌شود

جلسه تنظیم بازار به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و با حضور مدیر کل امور اقتصادی و سایر اعضاء برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس ابراهیمی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به دستور وزیر محترم از طریق قرارگاه امنیت غذایی مبنی بر تعیین قیمت میوه شب عید، جلسه ستاد تنظیم بازار به صورت فست ماژور برگزار شد و در این جلسه ایراداتی بر توزیع کالا مطرح شد و طی مکاتبه با فرمانداران لازم است جلسه تنظیم بازار را در سطح شهرستان ها برگزار نمایند.

وی افزود: مباشرانی که اقدام به خرید و توزیع کالا نکنند، باید به سرعت حذف شوند چون به اندازه‌ کافی کالاهای اساسی شامل؛ برنج ،شکر، مرغ و تخم مرغ ذخیره شده و به وفور برای توزیع وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تصریح کرد: مباشرین یک مقدار کوتاهی دارند و فرمانداران مکلفند با برگزاری جلسات از طریق سازمانهای جهاد کشاورزی در شهرستان ها مباشرین را مکلف به خرید و توزیع کالا کنند در غیر این صورت حذف شوند‌.

مهندس ابراهیمی در خصوص قیمت میوه گفت: با توجه به جمع بندی انجام شده و بررسی قیمت ها در میدان بار و مراکز توزیع عمده ، مراکز فروش و ماشین آلات سیار قرار بر این شد به منظور تنظیم بازار میوه در روزهای پایانی سال سیب از قرار هر کیلو گرم ۱۱ هزار تومان و پرتقال ۹ هزار تومان از تاریخ ۲۵ اسفند در بین شهروندان توزیع شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید