گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۵۵ :: ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
توسعه شهرک صنعتی شماره۲ خرم آباد تصویب شد

توسعه شهرک صنعتی شماره ۲خرم آباد در استان لرستان با تصویب هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در اولین نشست هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سال ۱۴۰۱ مزین به نام “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین”، توسعه یک شهرک صنعتی در استان لرستان به تصویب مجمع عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استانها رسید.

رازنی اعلام کرد : توسعه شهرک صنعتی خرم آباد دو به مساحت ۴۰ هکتار در شهرستان خرم آباد در استان لرستان از جمله شهرک های صنعتی تقاضا محوری می باشند که با تصمیم هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان مجمع عمومی شرکت های تابعه توسعه می یابد تا شرکت استانی تابعه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در استان لرستان بتواند با جذب سرمایه گذاران و واگذاری این اراضی صنعتی نسبت به ایجاد شغل پایدار در سطح منطقه اقدام نماید.

وی اظهار داشت  : با توسعه شهرک صنعتی فوق الذکر؛ ۴۰هکتار به مساحت اراضی در اختیار شهرکها و نواحی صنعتی کشور افزوده میشود تا شرکتهای استانی تابعه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بتوانند نسبت به جذب سرمایه گذاران و به تبع آن ایجاد شغل پایدار در سطح کشور اقدام کنند.

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان همچنین بیان داشت : لازم  به توضیح است در طول سال ۱۴۰۰ نیز؛ ایجاد یا توسعه ۴۸ شهرک و ناحیه صنعتی در ۲۳ استان کشور به وسعت بیش از ۷۰۰۰ هکتار به تصویب هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بهعنوان مجمع عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استانها رسیده است که برای طی فرآیند تصویب نهایی به مراجع قانونی ذیربط ارسال شد.

 وی تصریح کرد : سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکتهای استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۸۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی و سه منطقه ویژه اقتصادی درحال بهرهبرداری، ۸۱ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۷ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطالعات و خدمات نرم افزاری، ۹۹ هزار و ۱۶۸ قرارداد منعقده و بهرهبرداری از ۴۹ هزار و ۲۲۱ واحد صنعتی و چهار هزار و ۱۴۲ واحد کارگاهی تکمیل شده، زمینه اشتغال مستقیم ۹۸۱ هزار و ۲۸ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید