گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۴۶ :: ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
توسعه فیبر نوری در شهرک صنعتی گندمینه شهرستان الیگودرز

عملیات کابل کشی فیبر نوری در شهرک صنعتی گندمینه شهرستان الیگودرز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان در بازدید از اجرای این پروژه گفت : با پیگیریهای دکتر خدابخشی نماینده محترم مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عملیات کابل کشی فیبر نوری به طول ۱۲۰۰ متر برای شهرک صنعتی در حال احداث گندمینه چمن سلطان شهرستان الیگودرز با اعتباری بالغ بر ۱۱۰میلیارد تومان آغاز و زمان اتمام این عملیات ۳۰روز پیش بینی گردیده است.

وی گفت : با اجرای این پروژه تمام واحدها در این شهرک صنعتی با برخورداری ازتکنولوژی فیبرنوری، از مزایای اینترنت پرسرعت مخابرات بهره‌مند خواهند شد و ازجمله مزایای فیبر نوری می توان به سرعت بسیار بالای آپلود و دانلود، کاهش بسیار زیاد نویز و سرعت بالای انتقال داده ها اشاره نمود.

همچنین در ادامه سفر یک روزه مدیر مخابرات منطقه لرستان به همراه از اجرای پروژه تقویت کافوهای ۲۱ و ۳۱ جهت ایجاد و توسعه شبکه تلفن ثابت برای مناطق میدان دانشگاه ، خیابان معلم و کوی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان بازدید نمود‌.

گفتنی است در این بازید مهندس داوودی معاون شبکه ، مهندس فولادوند ریاست اداره طرح و نظارت شبکه دسترسی و علی پناهی مسئول روابط عمومی نیز حضور داشتند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید