معاون سیاسی استاندار:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۳۶ :: ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
تکریم شهدا و خانواده شهدا به معنای تکریم نظام جمهوری اسلامی است

بهرام ستاری امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تاکید بر اینکه امروز هر چه بالندگی، درخشش و افتخار در جامعه داریم، به خاطر جامعه ایثارگری و شهدا است اظهار داشت: قدردانی از این جامعه ایثارگری، تکریم از شهدا و خانواده شهدا به معنای تکریم نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر ستاری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را از شهدا گرفته است عنوان کرد: کشتی نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و به سکان داری مقام معظم رهبری به عنوان ناخدای با بصیرت نظام جمهوری اسلامی، مسیر پرتلاطم را پی گرفته و در جایگاه امن قرار دارد، اینها همه به برکت خون شهدا است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه شهدا امروز چشم و چراغ ما هستند، چراغ راه هدایت هستند و آیندگان به دلیل تاسی به این شهدا و خانواده شهدا می‌توانند راه روشنی را داشته باشند، گفت: امروز تکریم از شهدا و خادمین شهدا بر همه وظیفه است و ما اینجا جمع شده‌ایم.

ستاری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مدیریت ارشد استان با تیم خود افتخار خدمت گذاری به این جامعه و مردم عزیز را دارد و خدمت گذاری به جامعه ایثارگری را سرلوحه همه برنامه‌ها می‌داند افزود: ما هم به تاسی از ایشان وظیفه خود می‌دانیم که در این عرصه آنچه در تلاش، کوشش و توان داریم در خدمت به این جامعه داشته باشیم.
وی در ادامه با تقدیر از مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و تبریک به مدیرکل جدید این اداره کل افزود: امروز گنجینه شهدا که برگرفته از آثار شهدا، خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری ما است، گنجینه بسیار قوی و غنی است، این گنجینه می‌تواند چراغ راهی برای تمام مدیران، انسان‌ها و جامعه باشد و ما باید این گنجینه قوی را که انتشار آثار شهدا و فرهنگ شهدا است را پاس بداریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان داشت: اگر فرهنگ شهدا در جامعه نهادینه شود، هیچ نکته ابهام تاریخی در جامعه نخواهیم داشت، اگر بعضاً در طول این ۴۲ سال از پیروزی انقلاب در عرصه‌های اجرایی برخی اوقات مسیر را گم کرده‌ایم به دلیل این است که راه و مسیر شهدا را نشناخته‌ایم.

ستاری با تاکید بر اینکه امروز خدا را شاکریم که دولت سیزدهم به عنوان دولتی برآمده از آرای ملت، گفتمان انقلاب و خدمت گذار به مردم، رسالت خود را در این عرصه به تمام و کمال دنبال می‌کند افزود: انتظار این است که مدیرکل جدید بنیاد شهید، نسبت به تکریم خانواده شهدا توجه جدی داشته باشد چرا که تکریم خانواده شهدا، تکریم نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: توجه به جامعه ایثارگری، توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی است، توجه به جامعه ایثارگری تضمین کننده آینده این نظام اسلامی است و باید برای خدمت گذاری به این قشر از هیچ کوشش دریغ نکنیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم توجه به جامعه شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان و ۱۶ هزار ایثارگر و آزاده استان بیان داشت: امروز نباید شاهد بیکاری هفت هزار فرزند جامعه ایثارگری باشیم، باید تلاش کنیم که جامعه ایثارگری در جایگاه آرامش قرار بگیرند.

ستاری ادامه داد: در بعد درمانی، توجه به مسکن و… ایثارگران باید توجه صورت گیرد، رسالت ما این است که فضای آرامش گونه‌ای را برای جامعه ایثارگری داشته باشیم.

وی گفت: مدیران دولت سیزدهم، جامعه ایثارگری و… استان نیز باید این نکته توجه کنیم که یک ندای واحد در راستای خدمت گذاری در دولت سیزدهم در استان وجود دارد، اگر بعضاً خناسان دنبال هستند که تفرقه ایجاد کنند، بدانند که تیم مدیریتی استان در بحث اجرایی به راهبردی استاندار با تمام توان و تلاش در جهت خدمت گذاری به مردم لرستان حرکت خواهد کرد و از هیچ توطئه ای ابایی ندارد، به دلیل اینکه خدمت گذاری به جامعه و به خصوص مردم شهید پرور بزرگ‌ترین افتخار خواهد بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید