با رویکرد فرهنگی هنری ادبی و تبیین مبانی فکری و بررسی سبک زندگی سردار مکتب حاج قاسم سلیمانی
تاریخ: ۸:۳۷ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
جشنواره “رفیق خوشبخت ما “در جمعیت هلال احمر لرستان برگزار می شود

جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما با رویکرد فرهنگی هنری ادبی و تبیین مبانی فکری و بررسی سبک زندگی سردار مکتب حاج قاسم و در راستای اهداف جمعیت هلال احمر برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی با اعلام این خبر گفت هدف از این جشنواره ابتدا آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری اخلاقی و تربیتی سردار سلیمانی در ابعاد نوعدوستی ،مردم‌داری ،ساده زیستی در خانواده و جامعه با ابعاد سیاسی شخصیتی و معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی و درثانی ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و بشردوستی سردار در جامعه برگزار می‌شود.

صارم رضایی گفت: این جشنواره با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش،دانشگاه آزاد اسلامی،دانشگاه لرستان و اداره فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود و مخاطبین این جشنواره اعضای جوانان، داوطلبان امدادگران ،کارکنان جمعیت و عموم مردم ایران زمین می‌باشند و در محورهایی از قبیل تلاش برای تسکین آلام بشری و تامین احترام انسان‌ها ، حمایت از زندگی و سلامت انسان هاو کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت ها می باشد.

وی موضوعات این جشنواره را اینگونه برشمرد :

*فرهنگ از خودگذشتگی و فداکاری سردار دلها نسبت به همرزمان و سایر اقشار جامعه
* همدلی سردار با اقشار آسیب پذیر و حمایت از آسیب دیدگان در حوادث *مردم‌داری و محبوبیت شخصیت سردار در بین عموم مردم
*جلوه های مسئولیت پذیری اجتماعی و تعهد به انجام وظیفه سردار جهت کاهش آلام هموطنان
*داوطلبی ،انساندوستی و کرامت انسانی در منش اخلاقی و رفتاری سبک زندگی سردار .

صارم رضایی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان گفت این جشنواره دارای بخشهای متنوعی ازجمله شعر ،روایت ،مقاله ،دلنوشته نقاشی، خوشنویسی، پادکست فیلمنامه ،پوستر ،موشن گرافیک، انیمیشن ،اپلیکیشن ،اطلاع نگاشت نمایشنامه و فیلم کوتاه می باشد.

رضایی در پایان اضافه کرد مهلت ارسال آثار تا پایان روز ١٣٩٩/١١/١٣ و داوری و اعلام نتایج روز ١٣٩٩/١١/١۵ می‌باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید