گروه: گزارش
تاریخ: ۱۹:۳۲ :: ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
جشن شکرگزاری برداشت گندم در خرم آباد

آیین شکرگزاری و آغاز عملیات اجرایی برداشت محصول گندم در سطح 41 هزار و 700 هکتار از اراضی گندم شهرستان خرم آباد برگزار شد.

آیین شکرگزاری و آغاز عملیات اجرایی برداشت محصول گندم در سطح ۴۱ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی گندم شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرماندار خرم‌آباد در آیین شکرگزاری گندم اظهار کرد: اگر قرار است تولید داخلی را تقویت کرده و کشاورزی پایداری داشته باشیم باید مردم نیز ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به وضعیت بارش‌ها و کمبود منابع آبی گفت: در این رابطه دولت ورود کرده و اقدام به مسدودسازی چاه‌های غیرمجاز و برخورد با برداشت‌های بی‌رویه می‌کند.

عبداللهی با اشاره به قیمت پایین خرید تولیدات زراعی از کشاورزان، افزود: قیمت نهاده‌ها افزایش یافته اما هنوز نرخ محصول کشاورز ثابت است که باید برای این موضوع فکری اساسی شود.

وی با بیان اینکه کشاورزی سنتی دیگر پاسخگوی نیاز مردم نیست، ادامه داد: باید به سمت استفاده از روش‌های علمی پیش رویم چراکه توان علمی ما ضعیف است.

فرماندار خرم آباد از وجود ۹۰ هزار هکتار زمین قابل کشت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد و بیان کرد: مقدس‌ترین کار، کشاورزی است اما به خاطر وجود واسطه‌ها، کشاورز سود آن‌چنانی از آن نمی‌برد.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید