گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۵۳ :: ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
جلسه ارزیابی و بررسی مشکلات ۱۴ مراکز کم ظرفیت مخابرات منطقه لرستان

اولین جلسه ارزیابی و بررسی مشکلات ۱۴ مراکز کم ظرفیت با حضور مدیر مخابرات منطقه ، ریاست اداره فروش خانگی ، ریاست اداره درآمد، روسای ادارات شهرستانهای تابعه و مسئولین مراکز کم ظرفیت با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی در سالن ویدئو کنفرانس ساختمان مرکزی مخابرات برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان در ابتدا صحبتهای خود را با جمله ای از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد امید در جامعه آغاز کرد و گفت : مقام معظم رهبری می فرمایند با امید کارهای بزرگ انجام می شود و ایشان در اغلب سخنرانی‌های خود بر داشتن امید و تقویت روحیه امیدواری تاکید دارند چرا که امید یکی از ابزراهای پیشرفت است.

وی در ادامه نیروی انسانی را بزرگ ترین سرمایه شرکت عنوان کرد و بیان داشت: تمام مدیران باید همیشه گوش شنوای مسائل و دغدغه های کارکنان باشند و تا جایی که ممکن است در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند و الویت اصلی ما توجه به دغدغه های همه زحمتکشان از رسمی تا شرکتی و کارگزاران می باشد.

قاسمی گفت : مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی فناوری محور است که با رعایت انجام صحیح شاخص های اقتصادی، باید همواره حافظ منافع سهامداران و ذینفعان باشد ولی متاسفانه ما جزء استان های زیانده در کشور هستیم که امیدواریم با همت همه همکاران پر تلاش و افزایش درامد مخابرات منطقه لرستان را از زیان دهی خارج کنیم .

وی اظهار داشت : هدف از تشکیل این جلسه توجه به مراکز کم ظرفیت و بررسی مشکلات این مراکز ، افزایش درامد و خروج از زیاندهی و ایجاد فضای رقابتی بین مراکز در خصوص فروش تلفن ثابت ، واگذاری اینترنت ADSL و فعالسازی تلفن های کم کارکرد می باشد که ان شاالله با همت شما عزیزان بتوانیم به اهداف اصلی سازمان که فروش و سود آوری هست دست یابیم .

در ادامه ناهید رشیدیان ریاست اداره فروش خانگی مخابرات منطقه لرستان به تشریح روند ارزیابی مراکز پرداخت و شاخص های ارزیابی را دایری تلفن ثابت ، فروش adsl ، فعال نمودن adsl منقضی شده ، وصول مطالبات تلفن ثابت سرعت نصب و رفع خرابی adsl عنوان کرد .

همچنین در پایان جلسه مسئولین مراکز کم ظرفیت بااشاره مسایل مشکلات والبته فرصتهای موجود به ارائه نظریات خود پرداختند و مشکلات فنی و اداری مراکز به صورت مبسوط مطرح وراهکارهای رفع آنها پیشنهاد و صورتجلسه گردید .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید