گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۲۶ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
جلسه بررسی آخرین وضعیت هتل صخره ای خرم آباد برگزار شد

استاندار لرستان گفت: در جلسه امروز مشکلات پروژه هتل صخره ای مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جلسه بررسی آخرین وضعیت هتل صخره ای خرم‌آباد به ریاست دکتر خادمی و با حضور دکتر ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، دکتر عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استان، مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع و سرمایه‌گذار پروژه برگزار شد.

استاندار لرستان گفت: جلسه امروز گامی دیگر در جهت رفع مشکلات هتل صخره ای بود که با حضور اعضاء، موضوعات مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر خادمی اظهار داشت: محوطه ورودی که شامل راه دسترسی به هتل نیز می شود یکی از گره های تکمیل این پروژه است که پس از بررسی، تصمیم مناسب با آن اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: با اتخاذ تصمیمات و ابلاغ آن به دستگاه های اجرایی مرتبط و سرمایه‌گذار پروژه، طرفین مکلف خواهند بود در موعد تعیین شده نسبت به اجرای تعهدات خود عمل کنند.

استاندار لرستان افزود: در راستای حل مشکل پروژه، مکاتبه ای با وزارتخانه مربوطه برای تعیین پیش پرداخت حداقلی و افزایش تعداد اقساط، توسط استانداری لرستان انجام و موضوع پیگیری خواهد شد.

دکتر خادمی خاطرنشان کرد: به منظور انجام اقدامات مطابق با قوانین، نسبت به رفع تصرف محل مربوطه، در دوره فراخوان اقدامات صورت پذیرد.

وی تأکید کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع و سرمایه‌گذار پروژه تلاش کنند فرآیند واگذاری و تعیین تکلیف ملک مورد نظر را تا قبل از پایان سال اجرایی کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید