سرمربی تیم جوانان نود:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۰۱ :: ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
جوانان فوتبالی لرستان را دلسرد نکنید

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عیسی عزیزی سرمربی تیم نود با بیان اینکه جوانان فوتبالی استان را دلسرد نکنید گفت: تیم جوانان نود عیسی عزیزی مدت هفت ماه است که در حال تمرین است اما متاسفانه هنوز به دلایلی نامعلوم،مسابقات شهرستان برگزار نمی شود. قاسم رحمانی صاد با ابراز ناراحتی از اینکه هنوز تاریخی […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عیسی عزیزی سرمربی تیم نود با بیان اینکه جوانان فوتبالی استان را دلسرد نکنید گفت: تیم جوانان نود عیسی عزیزی مدت هفت ماه است که در حال تمرین است اما متاسفانه هنوز به دلایلی نامعلوم،مسابقات شهرستان برگزار نمی شود.

قاسم رحمانی صاد با ابراز ناراحتی از اینکه هنوز تاریخی برای برگزاری مسابقات اعلام نشده است خاطرنشان کرد : اسپانسرهای مالی تیم هم بعلت این بی برنامگی انگیزه خود را از دست داده و دیگر رغبتی به کمک کردن به تیم ندارند.

وی به هزینه های بالای تیم داری اعم از اجاره زمین ، خرید البسه ، توپ و… گریزی زد و افزود: امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که هر چه زودتر نحوه و زمان برگزاری مسابقات تعیین تکلیف شود.

رحمانی با تقدیر و تشکر از مربیان تیم ، محمد میرزایی و‌ پیام عالیخانی چگنی که همواره در کنار تیم هستند ، اظهار کرد : همچنان به تمرینات خود ادامه خواهیم داد اما امیدوارم این بی برنامگی ها تداوم نداشته باشد چرا که بازیکنان تیم هم دیگر میلی به تمرین ندارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید