مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۴۴ :: ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
جوانگرایی و استفاده از ظرفیت نخبگان از اولویت های راه و شهرسازی لرستان است

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: جوان گرایی از اولویت های مهم وزارت راه و شهرسازی و به تبع اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: جوان گرایی از اولویت های مهم وزارت راه و شهرسازی و به تبع اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان می باشد.

رضا خالقی افزود : جوان گرایی و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه ، از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی لرستان در بکارگیری نیروها جهت پست های سازمانی می باشد.

وی با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر بکارگیری جوانان نخبه در امورات مهم سازمان ها و دوایر دولتی و همچنین تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بر این موضوع گفت:، جوان گرایی و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و متعهد از اولویت های این اداره کل بوده و در ماههای اخیر نیز با واگذاری پست های مهم سازمانی به جوانان متعهد و اخلاق مدار بر این امر صحه گذاشته ایم.

خالقی ضمن اشاره به کاهش ۱۷ ساله سن مدیریت در وزارت راه و شهرسازی افزود ، جوانان به خصوص جوانان نخبه ظرفیت و توان ارزشمند یک کشور هستند که خوشبختانه این ظرفیت در کشور ما در حد بالایی است و این یک هدیه و موهبت الهی برای ماست و باید به نحو احسن از این توان در کشور استفاده کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت : در این راستا خوشبختانه طی ۷ ماه گذشته با استفاده از این ظرفیت ارزشمند ، با تغییر و معرفی نیروهای جدید ، گامی اساسی جهت جوان گرایی در سطح اداره کل برداشته ایم .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید