مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌های ارشاد لرستان :
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۵۵ :: ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات نیستند می‌توانند از طریق سامانه “ای رسانه” آثار خود را بارگذاری کنند

مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌های ارشاد لرستان گفت:در راستای اجای طرح بیمه خبرنگاران فاقد پوشش بیمه ای  مقرر گردیده با تایید معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد ؛خبرنگاران به صندوق هنر و بیمه هنرمندان معرفی ‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احمد کاظمی با بیان اینکه  هرساله بسیاری از اعضای خانه مطبوعات باید پالایش  وافرادی حذف و افراد دیگری اضافه شوند،گفت:چندسالیست  در این راستا در خانه مطبوعات لرستان اتفاقی نیفتاده و باید افرادی که که قبلا فعالیت رسانه‌ای داشته‌اند و هم‌اکنون خارج از استان به سر می‌برند و یا نشریه آنان ماده ۱۶ شده و فعالیت رسانه‌ای ندارند حذف شوند و افراد جدیدی که به عرصه مطبوعات  پیوسته اند،اضافه شوند.

مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌های ارشاد لرستان از ساماندهی  اعضای خانه مطبوعات با کمک خانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  خبرداد: وافزود:خبرنگاران نشریات و پایگاه خبری از طریق کد کارگاهی که از سوی تامین اجتماعی لرستان به آنان  ارائه خواهد شد می‌توانند خود را بیمه کنند.

 کاظمی  خاطر نشان کرد:خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات نیستند می‌توانند از طریق سامانه “ای رسانه” آثار خود را بارگذاری و بعد از تایید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صندوق هنر و بیمه هنرمندان معرفی  وازمزایا ی مربوطه بهره‌مند خواهند شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید