فرمانده انتظامی خرم‌آباد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۳۵ :: ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش توقیف می‌شوند

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از اجرای طرح توقیف وسائل نقلیه و موتور سیکلت‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرهنگ “نبی اله قاسمی” در این رابطه اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان طرح برخورد با خودرو و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش و دارای دستور قضائی به صورت ویژه به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و ۵۵ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش، ایجاد کننده آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و فاقد مدارک و یا دارای دستور قضائی روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد در ادامه با بیان این که بیشترین تخلفات صورت گرفته خودروها وموتورسیکلت‌های بدون پلاک و پلاک مخدوش را مربوط به فرار از صحنه تصادفات، سرعت غیرمجاز، ایجاد حادثه برشمرد و بیان کرد: این طرح با هدف کاهش جرائم و حوادث و با توجه به درخواست و مطالبه شهروندان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و اجرای آن به صورت مستمر در دستور کار تیم‌های گشتی نیز خواهد بود.

سرهنگ قاسمی گفت: پلاک مهم‌ترین مشخصه شناسایی وسیله نقلیه است و تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر جرم است و همچنین اشخاصی که در مشخصات، اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسیله نقلیه، به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید