گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۰۲ :: ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
درخشش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان در جمع برترین روابط عمومی ‌های شرکت مخابرات ایران

استان های فارس، لرستان و آذربایجان غربی به عنوان موفق ترین ادارات روابط عمومی سراسر کشور در سال 1400 معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نشست سراسری روز روابط عمومی با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

همزمان با هفته ارتباطات و روز روابط عمومی ها، در مراسمی با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاونین و مدیران ستادی، مدیران مناطق مخابراتی، روئسای ادارات روابط عمومی و کارکنان این بخش در سراسر کشور، مناطق برتر مخابراتی ایران در بخش روابط عمومی ها معرفی شدند.

در ابتدای این نشست، بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گزارش مبسوطی را از عملکرد مجموعه روابط عمومی های مخابرات کشور را به اطلاع مهندس سلطانی رساند.

وی همچنین استان های فارس، لرستان و آذربایجان غربی را به عنوان موق ترین ادارات روابط عمومی سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ معرفی کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز ضمن تقدیر از فعالیت های شبانه روزی کارکنان ادارات روابط عمومی سراسر کشور اظهار داشت: مجموعه روابط عمومی مخابرات یکی از بهترین مجموعه های مربوط به مخابرات است و در شرایط حاضر لازم است مهم ترین وظیفه روابط عمومی، یعنی جهاد تبیین را با هدف بازنمایی حقیقی چالش های اصلی حوزه مخابرات به مردم و مسئولین و حل این چالش ها را به نحو احسن انجام دهد.

مهندس سلطانی اهمیت روابط عمومی دانش بنیان را مطرح کرد و افزود: شرکت مخابرات ایران اصلی ترین اپراتور ارتباطی و سازمانی است که می تواند از طریق فناوری های نوین به رضایت مندی مشتریان کمک کند و این از وظایف اصلی روابط عمومی است که با اطلاع رسانی درخصوص فناوری های جدید راه را برای این امر هموار سازد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید