گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۵۰ :: ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
درخشش لرستانی‌ها در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد دانش‌آموزان

مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد دانش آموزان پسر گرامیداشت و یادواره شهدای مدرسه ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص مدافع امنیت کشور شهید روح الله عجمیان به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مسابقات دانش آموزان در رشته کشتی آزاد با حضور ۳۸۰ ورزشکار در قالب ۲۶ تیم و در بخش کشتی فرنگی با حضور ۲۷۰ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

فرید بهرامی رئیس هیات کشتی لرستان گفت: در کشتی فرنگی از تیم لرستان محمدمهدی رجایی در وزن ۴۱ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد و رضاجلیلی و محمدکرم‌پور به ترتیب در اوزان ۴۸ و ۶۲ کیلوگرم مدال برنز گرفتند تا تیم فرنگی لرستان در جایگاه هفتم قرار بگیرد.

وی افزود: در کشتی آزاد نیز تیم لرستان با ۳ مدال نقره امیرمحمد رحیم‌نیا ، هومن کلهر و امیرمحمد پیمانی در اوزان ۴۴ ، ۵۷ و۶۲ کیلوگرم و یک مدال برنز سام ملکی در وزن ۵۲ کیلوگرم به مقام ششم تیمی دست یافت.

وی با تاکید بر اینکه اعزام این دو تیم به مسابقات آموزشگاه‌های کشور توسط معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفته از این معاونت تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است: احد کرمی به عنوان مسئول کمیته فنی آزاد، محمود ستوده سرپرست فنی داوران فرنگی کشور ،فرید بهرامی به عنوان سرپرست فنی داوران آزاد کشور و محمد کشوری به عنوان مسئول جدول فرنگی کشور در این مسابقات حضور داشتند.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید