به مناسبت دهه ولایت و امامت برگزار شد:
تاریخ: ۱۲:۲۴ :: ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
درخشش نرگس سپه‌وند در اختتامیه جشنواره ولایت علوی در لرستان

صبح امروز در اختتامیه جشنواره ولایت علوی از نرگس سپه‌وند از خبرنگاران و نویسندگان استان لرستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، در این جشنواره با حضور مدیرکل ورزش جوانان استان لرستان، معاونت امور جوانان این اداره کل و عوامل موسسه طنین سبز افلاک، اثر نرگس سپه‌وند نویسنده و مدیر پایگاه خبری سنگ‌نوشته در بخش داستان برگزیده شد که با اهدا لوح سپاس و هدیه از وی تجلیل شد.

در این مراسم حشمت اله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از زحمات سمن ها و تشکل‌های اجتماعی فعال در حوزه جوانان ابراز داشت: جای بسی امیدواری و خوشحالی دارد که سمن‌ها به عنوان پل ارتباطی مابین ادارات و مردم در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری فعال هستند و درصدد هستیم با توانمندسازی سمن‌ها و توسعه این قبیل برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی موجب ایجاد انگیزه و مشارکت بیشتر جوانان باشیم.

در ادامه مجید زهره‌ای معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فعالیت مستمر سمن‌های فعال در امور جوانان ابراز داشت: این جشنواره با همکاری معاونت امور جوانان و موسسه طنین سبز افلاک به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت در قالب مسابقات فرهنگی به صورت مجازی در سطح استان لرستان برگزار شد.

لازم به ذکر است: این جشنواره در بخش‌های خاطره‌نویسی، نقاشی، عکس،دلنوشته،شعر سرایی و کتابخوانی با محوریت امامت و ولایت و اعتقادات دینی و ارزشی به صورت مجازی در سطح استان برگزار شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید