استاندار لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۱۴ :: ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
درصدد توسعه زیرساخت‌ها و جبران کمبودهای حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم

دکتر فرهاد زیویار در ادامه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان و در جریان دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور از مهمترین برنامه‌هایی است که در دستور کار استانداری لرستان قرار دارد و دیدار امروز نیز در همین رابطه صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار بیان کرد: لزوم توسعه زیرساخت‌ها و جبران کمبودهای استان در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی از مهمترین محورهای دیدار امروز بود که گزارشی از وضعیت استان به لحاظ ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد.

استاندار لرستان ادامه داد: بی شک یکی از مهمترین عوامل توسعه در استان انجام اقدامات فرهنگی متناسب با ساختار جامعه است که علی‌رغم وجود ظرفیت‌های بسیار در لرستان، این موضوع به تناسب جایگاه آن رشد نیافته است و در دیدار امروز بر این مهم تاکید شد.

زیویار تصریح کرد: مردم لرستان دارای فرهنگی غنی و سابقه درخشانی در حمایت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و پیشرفت و توسعه حق مردمان این خطه است که با توجه به نواقص و کمبود در زیر ساخت‌ها، رفع آنها به عنوان مطالبه مهم مردم لرستان مورد انتظار است.

وی افزود: ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی، کتابخانه‌ها، سینما، تئاتر، فرهنگ‌سرا و سایر ابزارهای فرهنگی از مهمترین نیازهای مردم در حوزه فرهنگ به شمار می‌روند که در دیدار امروز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از سخنان خود در رابطه با رفع نیازهای استان و همکاری در زمینه پیگیری برای به سرانجام رساندن مصوبات سفر قول مساعد داد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید