مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:
تاریخ: ۲۲:۰۸ :: ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
عبور از بحران خشکسالی مستلزم مدیریت بهره‌برداری از سدهای موجود و ممنوعیت کشت محصولات آبدوست است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خبر داد: متاسفانه با خشکسالی در سال آبی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مواجه بوده‌ایم که عبور از این بحران مستلزم مدیریت بهره‌برداری از سدهای موجود و ممنوعیت کشت محصولات آبدوست در سطح استان لست.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، داریوش حسن نژاد در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه استان تشریح کرد: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و هشدارهای اعلام شده در زمینه خشکسالی که در سال آبی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صادر شد شرکت آب منطقه‌ای با تشکیل جلسات متعدد با سازمان‌های بهره بردار از منابع آب همچون سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و شرکت آبفای لرستان، تشکیل جلسات متعدد شورای حفاظت منابع آب استان به ریاست معاونت عمرانی استانداری لرستان مسائل و مشکلات پیش رو بررسی و تصمیماتی جهت عبور با کمترین مشکل از وضعیت خشکسالی موجود در نظر گرفته شد.

حسن‌نژاد گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته در زمینه خشکسالی می‌توان از برخورد شرکت آب منطقه ای با برداشت های غیرمجاز از منابع آب، اعمال مدیریت بهره‌برداری از سدهای موجود اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی نیز ملزم به اقدام در خصوص جلوگیری از کشت محصولات آبدوست و مدیریت کشت در استان گردید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید