سرپرست بهزیستی لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۲۹ :: ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
در خصوص مرگ محسن قاسمی از جانب بهزیستی کوتاهی صورت نگرفته است

سرپرست بهزیستی لرستان در خصوص ضرب و شتم و فوت محسن قاسمی، گفت: صحت ضرب و شتم این کشتی‌گیر در مرکز ترک اعتیاد بروجرد را تایید یا رد نمی‌کنم، تشخیص این امر با مراجع قضایی است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، همایون عمودی‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ با بیان این‌که ضرب و شتم و به کما رفتن کشتی‌گیر فقید بروجردی در بهمن ماه ۹۸ اتفاق افتاده است، افزود: تمامی مستندات مکتوب از طرف بهزیستی مبنی بر غیر مجاز بودن این کمپ ترک اعتیاد در مهرماه ۹۸ به فرمانداری ویژه بروجرد ارائه شده است.

عمودی‌زاده اضافه کرد: بهزیستی طی نامه‌ای در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۸ به فرماندار شهرستان نوشته است که این مرکز ترک اعتیاد غیر مجاز بوده و هیچ‌گونه مجوزی از سازمان بهزیستی دریافت نکرده است.

وی یادآور شد: این درحالی است که یک ماه بعد و در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۹۸ دقیقا همین نامه بار دیگر به فرمانداری و پلیس اماکن شهرستان بروجرد مبنی بر غیر قانونی بودن این کمپ ترک اعتیاد مکاتبه شده است.

سرپرست بهزیستی لرستان با اشاره به این‌که در خصوص مرگ محسن قاسمی، کشتی‌گیر فقید بروجردی از جانب بهزیستی کوتاهی صورت نگرفته است، خاطر نشان کرد: در حالی که دادستان و فرماندار ویژه بروجرد دستور پلمپ مرکز ترک اعتیاد را به ضابط قضایی ارجاع داده‌ بودند اما متاسفانه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید