مسئول بسیج سازندگی لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۵۸ :: ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
در رزمایش سالروز تاسیس بسیج سازندگی ۵۱۱  گروه جهادی فعالیت داشتند

سرهنگ احسان جهانبخش در جلسه هماهنگی گروه‌های جهادی  با استاندار لرستان با اشاره به اقدامات جهادی و انقلابی چندین برابر بسیج سازندگی نسبت به قبل  اظهار داشت: فروردین ماه سال جاری ۸۱۰ گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در عرصه های مختلف در ایام نوروز فعالیت کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، جهانبخش افزود: در رزمایش سالروز تاسیس بسیج سازندگی ۵۱۱  گروه جهادی فعالیت داشتند و اقدامات موثری در سراسر استان در حیطه های مختلف انجام دادند.

مسئول بسیج سازندگی لرستان بیان کرد:  آخرین فعالیت جهادی انجام شده در دهه ولایت و امامت بود که از عید قربان تا غدیر توزیع ۴۱۵ راس گوسفند نذزی در سراسر استان،توزیع  ۱۳ هزار و ۳۴۵ بسته معیشتی، طبخ ۲۳۳ هزار پرس غذای گرم که  با طبخ قبلی بر مرز ۳ میلیون طبخ رسید، ۴۵ سری جهیزیه، نزدیک به ۵۰۰ لوازم تحریر و فرهنگی و ارائه خدمات به۳۵۰۰ نفر خدمات پزشکی و درمانی در این بازه زمانی انجام شده  وان شالله این خدمات را گسترده تر کنیم.

وی در رابطه با فعالیتهای عمرانی بسیج سازندگی گفت: کل کشور ۱۳۰ میلیارد تومان  از اعتبارات آبفا  برای پروژه های آب شرب جذب کردند اما به درایت فرمانده سپاه و استاندار لرستان  ۱۸۰ میلیاردتوانستیم جذب کنیم.

جهانبخش بیان کرد: ساخت مخازن استارت خورده و خریدها تا پایان هفته آینده انجام می شود ، ۲۶ کیلومتر حفاری  و لوله گذاری انجام شده که تا پایان هفته آینده ۱۲ کیلومتر هم به آن اصافه می‌شود.

وی با بیان اینکه این حجم از پروژه در  فازهای مختلف انجام می شود،  گفت:  دو جبهه کاری عمده شهرستان سلسله و الیگودرز  و پروژه مناطق متاثر از پروژه قم رود تا پایان شهریور حدود ۹۰ کیلومتر لوله گذاری انجام می شود.

جهانبخش افزود:  در حوزه مسکن ۳۰۰ قرارداد با کم۶یتا امداد داشتیم که ۶۷ مورد  را تحویل دادند ، کانال های کشاورزی از بودجه سال جاری ۱۲ کیلومتر مشخص است که  ۲۲ کیلومتر تحویل داده شده  و ۲۳ کیلومتر نیز تا شهریور ماه انجام می‌شود.

وی در رابطه با ابلاغ ۳۱  استان ۳۱ محله گفت: یکی از مناطق حاشیه شهر خرم آباد انتخاب می شود و با بودجه تامین شده در حاشیه شهر کار انجام می‌دهیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید