مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان:
تاریخ: ۹:۴۶ :: ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
در نحوه برگزاری مراسم ایام الله محرم تابع وزارت بهداشت هستیم

صبح امروز مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: طبق ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزرات بهداشت عزاداری ایام الله محرم انجام خواهد شد و در این خصوص تابع مقررات وزارت بهداشت هستیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت الاسلام سید لطف اله حیات الغیبی تصریح کرد: در اسلام ضرر زدن به جان انسان اشکال شرعی دارد و در شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا آنچه که مهم است این است که ما باید با رعایت پروتکلهای و دستورهای پزشکی عزاداری ایام الله محرم را برگزار کنیم.

وی با اشاره به وجود برخی عملیات تروریستی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اذعان داشت: فتنه گران خوابهای بدی برای نظام دیده بودند که خوشبختانه با آگاهی و بصیرت رهبر عزیز و مردم آگاه و انقلابی مان نقشه های شیطانی این گروههای ضد بشریت همیشه نقش بر آب خواهد شد.

حیات الغیبی ادامه داد: این شورا متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و وابسته به هیچکس یا ارگان خاصی نیست جز اینکه زیر نظر مقام معظم رهبری ست.

حجت الاسلام حیات الغیبی ایجاد یک بستر برای تعمیق باورها، ارزشهای انقلاب، ترویج فرهنگ‌ انقلابی ، زنده نگه داشتن آرمانهای انقلاب، افزایش مشارکت و حضور گسترده مردم در مواقعی که نیاز است را از جمله وظایف شاخص این نهاد عنوان کرد.

مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اهمیت مناسبتهای مختلف تاریخ انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و اینکه ضرورت دارد، همه احاد جامعه در تمام موقعیت ها بتوانند به تقویت نظام فکر کنند، تاکید کرد: برگزاری مراسمات عمومی در داخل و خارج از کشور جز اهداف و وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ست و همه دستگاه های اجرایی عضو این شورا هستند و از آنها در جهت برگزاری مراسم خوب و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید